منصوری چهره ای وحشی به فراری 812GTS Stallone بخشید

  • خودرو
  • دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۲۴
    کد خبر :791310

شرکت منصوری هرگاه تصمیم گرفت به تیونینگ اتومبیلی بپردازد، چهره خشمگین و پیشرانه وحشی برای آن خودرو در نظر گرفت. یک سال قبل بود که این کمپانی آلمانی یک بسته تیونینگ را برای فراری 812 Superfast ارائه داد و بسیار مورد توجه قرار گرفت، حال نوبت به 812GTS Stallone رسیده تا چهره جذابی پیدا کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– این خودرو یک پیشرانه 12 سیلندر پیدا کرده و در خیابان همچون حیوانی وحشی به حرکت درمی‌آید. فراری 812GTS Stallone منصوری نه تنها در بخش فنی ارتقا چشمگیر پیدا کرده، بلکه طراحی ظاهری آن دستخوش تغییر بوده تا جذابیت بیشتری پیدا کرده و به مدلی هیجان انگیز تبدیل شود.

چهره این اتومبیل سوپراسپرت بیشتر به خودروهای بازی Need for Speed Underground شباهت دارد. این تیونر با افزودن پیشرانه قوی‌تر و سیستم اگزوز چهارگانه، چهره جذابی به فراری 812GTS Stallone بخشیده است.

مدلی که در طراحی ظاهری هم تغییراتی برای آن اعمال شده تا موردتوجه طرفداران قرار گیرد. منصوری قدرت پیشرانه را با موتور 12 سیلندر بهینه شده به 820 اسب بخار رسانده که 31 اسب بخار اضافی محسوب شده و در کمتر از 2.8 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت می‌رسد.

سقف سرعت محصول جدید منصوری 345 کیلومتر بر ساعت اعمال شد. اگر قصد دارید 812 جدید را از فراری تهیه کنید، باید درخواست نمایید پیشرانه 12 سیلندر تنفس طبیعی روی آن تعبیه شود تا بتواند در خیابان‌ها همچون یک عقاب در آسمان، به سرعت حرکت کند.

متاسفانه منصوری هزینه چنین تینونیگی را اعلام نکرده ولی برآورد ما این است که دو برابر قیمت اصلی باشد.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید