منصوریان سرمربی فولاد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۱۲
    کد خبر :978389
منصوریان سرمربی فولاد

سرمربی جدید فولاد خوزستان و جانشین جواد نکونام مشخص شد.

جواد نکونام با وجود پیروزی فولاد مقابل الفیصلی عربستان، از سمتش استعفا کرد. ابتدا تصور شد که او از تصمیمش پشیمان و به کارش ادامه می‌دهد اما نکونام ترجیح داد مقابل الهلال روی نیمکت تیمش غایب باشد.

*دلیل قطع همکاری رجبی

بعد از این موضوع حمید رجبی موقتاً هدایت تیم را به عهده گرفت و با وجود نمایش قابل قبول مقابل الهلال و بعد از آن برگزاری یک جلسه تمرینی در خوزستان، از سمتش استعفا داد. او اعلام کرد که «ارزش رفاقتش با نکونام» بیشتر از ادامه همکاری با فولاد است و همکاری‌اش با این تیم را قطع کرد.

*گزینه‌های هدایت فولاد خوزستان

بعد از این ماجرا دو مربی خارجی(دراگان اسکوچیچ و استراماچونی) و یک مربی ایرانی روی میز مدیران فولاد قرار گرفت. در نهایت انتخاب سرمربی جدید به جلسه هیات مدیره این باشگاه گره خورد. وقتی انتخاب شعبانی به عنوان مدیرعامل جدید قطعی شد، در نهایت گزینه ایرانی رسماً انتخاب شد.

* منصوریان سرمربی جدید

علیرضا منصوریان با قراردادی به مدت یک سال و نیم هدایت فولاد خوزستان را به عهده گرفت. این مربی سابقه هدایت تیم ملی امید، استقلال، نفت تهران، ذوب‌آهن، تراکتور و … را در کارنامه دارد. آخرین تجربه کاری او مربوط به هدایت نفتی‌های آبادان بود و موفق شد این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید