منتفی شدن ساخت طبقه هفتم پاساژ علاءالدین

    کد خبر :908319

چندی پیش سیدمحمد موسوی شهردار منطقه از حضور در دادگاه تجدیدنظر برای پرونده پاساژ علاءالدین خبر داد و اعلام کرد: دادگاه تجدیدنظر به منظور ابطال رأی ماده 38 آیین نامه معاملات شهرداری تهران در ماجرای احقاق حقوق شهروندان در دعوی مالک مجتمع تجاری علاءالدین و منطقه 11 برگزار شد و بنده به منظور احقاق حقوق شهروندی و حق تضییع شده مردم در پرونده درخواست صدور جواز ساخت طبقه هفتم مجتمع علاءالدین در دادگاه برای دفاع از این پرونده حضور یافتم.

وی با بیان اینکه حقوق شهروندان، به هیچ وجه محل مصالحه نیست و در این موضوع کوتاهی نخواهیم کرد، ادامه داد: پس از رأی صادره از ماده 38 آیین‌نامه معاملات شهرداری تهران مبنی بر الزام شهرداری بر صدور پروانه ساخت طبقه هفتم مجموعه تجاری مجتمع علاءالدین، برای تحقق وعده‌های صادقانه‌ای که به مردم دادیم در دادگاه حاضر شدیم و به رأی اعتراض کردیم البته این جلسه منتج به صدور رأی نشد.

به گفته وی، ساخت طبقه هفتم در این مجتمع با هیچ یک از ضوابط شهرسازی از جمله تراکم، سطح اشغال، تعداد طبقات و غیره منطبق نیست؛ در حال حاضر این مجتمع یکی از شلوغ‌ترین مراکز تجاری ایران بوده و روزانه هزاران نفر به این مجتمع تردد دارند، با توجه به وضعیت موجود این مجتمع، ساخت طبقه هفتم،  قطعاً حقوق عامه شهروندان را به مخاطره خواهد انداخت.

اما شهردار منطقه 11 امروز با انتشار خبری در صفحه شخصی خود از صدور رأی دادگاه به نفع مردم خبر داد و نوشت: یک خبر خوب؛ بحمدلله پیگیری های مدیریت شهری جواب داد و رأی دادگاه تجدیدنظر پرونده علاءالدین به نفع مردم صادر شد. رأی ماده 38 نزد شعبه 25 تجدید نظر باطل شد. تشکر از دستگاه قضا و همکاران مرکز حقوقی شهرداری که براجرای قانون و احقاق حق مردم استقامت کردند.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید