منتظر چه واریزی هایی در هفته آینده باشیم؟

    کد خبر :804159
منتظر چه واریزی هایی در هفته آینده باشیم؟

هفته قبل در اولین روز ماه رمضان بسته معیشتی مخصوص این ماه واریز شد و واریزی بعدی به هفته آینده موکول می‌شود که باید در پایان هفته بعدی یارانه معیشتی بنزین پرداخت شود.

واریزی قبلی که دولت انجام داده به بسته معیشتی ماه رمضان مربوط می‌شود که در روز اول این ماه یعنی چهارشنبه هفته قبل به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون نفر واریز شد.

این واریزی، اما آنطور که وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی وعده داده بود انجام نشد و مبلغ واریزی کمتر از میزان تعیین شده بود، این وزارتخانه نیز هیچ توضیحی در این خصوص نداد. واریزی بعدی به یارانه معیشتی اردیبهشت مربوط می‌شود که طبق روال ماه‌های گذشته باید در روز دهم این ماه پرداخت شود؛ بنابراین در پایان این هفته هیچگونه پولی به حساب خانوار‌ها واریز نمی‌شود و باید در آخر هفته بعد یارانه معیشتی اردیبهشت واریز شود.

از آنجایی که معمولا سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها واریزی‌هایی که باید در روز جمعه انجام شود را یک روز قبل‌تر پرداخت می‌کند، احتمالا این یارانه در روز نهم اردیبهشت انجام شود.

مبلغ این برای خانوار‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوار‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است. همچنین تعداد کسانی که این یارانه را دریافت می‌کنند ۶۰ میلیون نفر هستند.

پنجمین قسط دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب هفت میلیون سرپرستان کسر می‌شود.

منبع: رکنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید