منتظر فصل سوم زخم کاری باشید

    کد خبر :1044361
درخشش بازیگر زخم کاری در جشنواره روسیه

بر اساس آنچه  منتشرشده داستان فصل سوم «زخم کاری» همچون فصل اول و دوم، بر اساس یکی از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر طراحی شده و گفته شده منبع اقتباس فصل سوم نمایشنامه «ریچارد سوم» است.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدویان با انتشار تصویری از پشت صحنه سریال «زخم کاری» از مراحل ساخت این سریال گفت و تاکید کرد: این روزها با طراوت و جدیت مشغول کار هستیم. همه‌ی شخصیت‌های محبوب سریال در این فصل حضور دارند و بیش از سی درصد کار هم فیلم‌برداری شده است.

به گفته مهدویان زمان دقیق پخش «زخم کاری» مشخص نیست اما تلاش گروه سازندگان بر این سریال زودتر به سرانجام و پخش برسد.

جواد عزتی، رفتار آزادی ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک از بازیگران اصلی فصل سوم «زخم کاری» هستند.

اما بر اساس آنچه منتشرشده داستان فصل سوم «زخم کاری» همچون فصل اول و دوم، بر اساس یکی از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر طراحی شده و گفته شده منبع اقتباس فصل سوم نمایشنامه «ریچارد سوم» است.

محمدحسین مهدویان فصل اول این مجموعه را بر اساس نمایشنامه «مکبث» و فصل دوم را بر اساس نمایشنامه «هملت» ساخت.

فصل نخست «زخم کاری» از خرداد ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی شروع شد که سانسورها در مقاطعی صدای اعتراض سازندگان و بیننده را درآورد و حتی وقفه‌ای در انتشار را موجب شد.

پس از پایان فصل نخست، گمانه‌زنی‌ها دربارهٔ ساخت فصل دوم مطرح شد. در خرداد ۱۴۰۲ فصل دوم تحت عنوان «بازگشت» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان تولید و منتشر شد و کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک هم از جمله هنرپیشه‌های جدیدی بودند که به جمع بازیگران قبلی پیوستند.

با تاکید مهدویان بر حضور بازیگران اصلی این سریال در فصل سوم، به نظر می رسد مخاطب در فصل جدید دیگر شاهد حضور سایه وار مالک (جواد عزتی) در جریان قصه نباشد روندی که در فصل دوم انتقادهای زیادی به همراه داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید