منتظر سامانه جدید بارشی باشید

    کد خبر :1035354
تشدید بارش‌ها کاهش دما

فعالیت سامانه جدید بارشی از روز سه‌شنبه (۷ آذرماه) در کشور شروع می‌شود. به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، یکشنبه (۵ آذرماه) در بیشتر مناطق کشور جو آرامی برقرار است و شهرهای صنعتی و پر جمعیت مانند تهران، قم، کرج، اراک، اصفهان، ‌ اهواز و تبریز افزایش غلظت آلایندگی هوا را شاهد هستیم.

به گزارش همشهری آنلاین، فریبا گودرزی به همشهری گفت: «روز دوشنبه (۶ آذرماه) سامانه بارشی وارد کشور خواهد شد و در برخی از نقاط شمال غرب و غرب کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.»

او ادامه داد: «روزهای یکشنبه و دوشنبه روی نوار شمالی کشور به ویژه استان‌های ساحلی خزر و همچنین اردبیل افزایش دما را شاهد هستیم. روز سه‌شنبه با نفوذ جریانات شمالی کاهش دما را در همین استان‌ها خواهیم داشت.»

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، سه‌شنبه (۷ آذرماه) عمده فعالیت این سامانه بارشی در استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق کشور خواهد بود. گودرزی تاکید کرد: «در واقع بارندگی‌ها از سه‌شنبه شروع می‌شود و در سواحل گیلان، مازندران و گلستان بارندگی‌های مناسبی در پیش است.»

او اضافه کرد: «چهارشنبه (۸ آذرماه) فعالیت سامانه بارشی در کشور تقریبا به پایان می‌رسد و شرایط جوی آرامی را در کشور شاهد خواهیم بود.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید