خبر مهم از مناظرات انتخاباتی /زمان مناظره ها بخاطر مسابقات فوتبال تغییر می کند

    کد خبر :815090

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تغییر برنامه مناظره های انتخاباتی به دلیل همزمانی با مسابقات فوتبال خبر داده است.

سید اسماعیل موسوی پس از پایان چهارمین جلسه کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این موضوع که این جلسه به ریاست وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: تضمین برخورداری یکسان نامزدهای ریاست جمهوری از شرایط تبلیغات و امکانات دولتی به خصوص سازمان صدا و سیما، همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه خوشبختانه این تلاش به دستورالعمل کامل و جامعی با نظرات همه از جمله دستگاه قضائی، شورای نظارت بر صدا و سیما و وزارت کشور منجر شده است؛ افزود: این دستورالعمل به صدا و سیما و نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری جهت تنظیم برنامه شأن ابلاغ شده است.

دبیر ستاد انتخابات کشور با تشریح برنامه‌های تبلیغاتی در نظر گرفته شده، گفت: در برنامه تبلیغاتی سه مناظره زنده و پخش دو مستند نیم ساعته برای هر یک از نامزدها در شبکه سراسری پیش بینی شده است. رادیو هم برای مناظره نمایندگان نامزدها در نظر گرفته شده است.

موسوی با بیان اینکه برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری به لحاظ زمانی مصادف با مسابقات فوتبال تیم ملی در کشور بحرین شده است؛ گفت: در جلسه امروز با تدبیر وزیر کشور برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری تغییر یافت. مصوبه جلسه بر این شد که مناظره‌ها در ساعات پرمخاطب تلویزیون انجام شود و یک شب پیش از مسابقه فوتبال و یا یک شب بعد از فوتبال مناظره برگزار شود.

مهر نوشت: موسوی با اشاره به اینکه در روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد ماه که در برنامه تلویزیون به عنوان روزهای مناظره پیش بینی شده است؛ در همان روزها پخش مسابقات فوتبال را هم داریم؛ گفت: بر این اساس کمیسیون تصمیم گرفت زمان برگزاری مناظره‌ها به روزهای ۱۶، ۲۰ و ۲۴ و یا ۱۸، ۲۲ و ۲۶ خرداد منتقل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید