منابع عراقی: چند افسر موساد در حمله موشکی به اربیل کشته و زخمی شدند

    کد خبر :895173
چند افسر موساد در حمله موشکی به اربیل کشته و زخمی شدند

پایگاه «المعلومه» عراق به نقل از منابع امنیتی خبر داد که در حمله موشکی به مقر اصلی جاسوسی موساد در اربیل اقلیم کردستان عراق در جاده «مصیف صلاح الدین»، چند افسر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

المیادین نیز گزارش داد که «مقر موساد در جاده مصیف صلاح الدین به کلی ویران شد و چند مزدور اسرائیلی کشته و زخمی شدند.»

این گزارش می افزاید که این عملیات در واکنش به عملیات های سابق اسرائیلی از کردستان عراق علیه ایران صورت گرفت و در آن هیچ مقر عراقی – آمریکایی مشترکی مورد حمله قرار نگرفت. همچنین این حملات موشکی علیه موساد ربطی به عملیات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه ندارد و عملیات دیگری برای انتقام آن حمله انجام خواهد شد.

وزرات بهداشت اقلیم کردستان عراق اعلام کرده است که هیچ موردی از مرگ یا جراحت (شهروندان) در این حملات موشکی به اربیل ثبت نشده است.

دکتر «سلمان البرزنجی»، وزیر بهداشت اقلیم کردستان عراق با اعلام این خبر افزود که تیم های فوریت های پزشکی و بیمارستانی اقلیم کردستان عراق در حالت آماده باش به سر می برند.

مدیریت فرودگاه بین المللی اربیل نیز از ادامه عادی پروازها خبر داد و گفت که اخبار منتشر شده درباره هدف قرار گرفتن این فرودگاه صحت ندارد.

از سوی دیگر در برخی شبکه های اجتماعی تصاویری از پرواز آمبولانس هوایی آمریکا به سوی اربیل منتشر شده که ظاهرا برای انتقال زخمی های وابسته به موساد است.

در همین پیوند، جنبش «نُجَباء» اعلام کرد که رصد پروازها نشان از پرواز یک هواپیمای C۱۷ آمریکایی (هواپیما آمبولانس) از پایگاه نیروی هوایی «رامشتاین» به سمت اربیل دارد.

منابع خبری به نقل از منابع آگاه اعلام کردند که هیچ مکان امریکایی وعراقی مورد هدف قرارنگرفته است.

به گزارش ایرنا، حمله ساعت یک بامداد امروز (یکشنبه) به مقرهای موساد با ۱۲ موشک انجام شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید