ممنوع الکاری رضا صادقی تایید شد

    کد خبر :995984
رضا صادقی
رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان تلویحا ممنوع الکاری خود را تائید کرد.

ایسنا نوشت: در چند ساعت گذشته بهمن بابازده‌ ـ خبرنگار موسیقی ـ در فضای مجازی از ممنوعیت فعالیت چند هنرمند از جمله رضا صادقی، محسن یگانه، امیر مقاره، بابک جهانبخش و امید حاجیلی از سوی کمیته «پیگیری وضعیت چهره‌ها» خبر داد.

با این حال رضا صادقی، امیر مقاره و محسن یگانه در صفحات شخصی خود در فضای مجازی به خبر ممنوعیت فعالیتشان واکنش داشتند.

مقاره ـ خواننده گروه ماکان ـ طی رشته استوری‌هایی در حساب رسمی خود در اینستاگرام، ممنوعیت فعالیت خود را تلویحا تأیید کرد و در همان فاصله محسن یگانه نیز با انتشار پُستی در فضای مجازی به نوعی بر این خبر مهر تأیید زد.

رضا صادقی در گفتگویی درباره‌ی ماجرای ممنوعیت کار خود گفت: «تقریبا دو یا سه هفته پیش به من اعلام شد که دیگر اجازه فعالیت ندارم. ولی نکته جالب ماجرا اینجاست که خبر ممنوعیت کار از سمت وزارت فرهنگ اعلام یا اعمال نشده است، بلکه یک کمیته به نام «پیگیری وضعیت چهره‌ها» که درباره آن اطلاعی ندارم به شرکت «لیما» و مدیر برنامه من آقای میلاد ماهان‌راد، این خبر را اعلام کرد.»

این هنرمند همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر او آیا ممنوعیت کاری هنرمندان در عصر تکنولوژی کارآمد است؟ پاسخ داد: «اصولا واژه‌ای به اسم «ممنوعیت» در شأن هنر نیست. حال وقتی به یک‌باره به هنرمندی که بیش از دو دهه با پذیرش کلیه کمبودها و سلیقه‌های عجیب باز هم به فعالیت خود ادامه داده اعلام می‌شود که ممنوع‌الفعالیت شده و برای کنسرت اعلام‌شده و مجوزدار سمنان، سایت بلیت فروشی او بسته می‌شود، دیگر چه باوری برای تولید هنر در او باقی می‌ماند؟»

بر اساس آنچه از سوی روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد به اطلاع رسیده، گویا قرار است ظهر فردا جلسه‌ای با حضور متولیان امر برای تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه برگزار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید