ممنوع التصویری یکی از بازیگران فیلم “شادروان”

    کد خبر :900172

عباس نادران، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شادروان» که این روزها در سینماهای کشور اکران می‌شود، در پستی اینستاگرامی، از رئیس سازمان صدا و سیما به این دلیل که تیزرها و تبلیغات این فیلم را پخش نمی‌کند انتقاد کرد.

وی اعلام کرد: «فیلم «شادروان» ۶ میلیاردی شد اگر چه این خبر خوبی است، اما خبر جالب تر این است که با وجود تمام پیگیری ها سهم فیلم شادوران از تیزرهای تلویزیونی صفر است و این رقم تغییر نخواهد کرد.

بهانه این موضوع ممنوع‌التصویری یکی از بازیگران «شادروان» است، فردی که درجشنواره نیز به خوبی مزد زحماتش رو گرفت! دلیل ممنوع‌التصویری هم به ما اعلام نشد و اساسا آنها برای سئوال کردن آنجا هستن نه پاسخ دهی، آقای جبلی از این که در مسیر ایجاد اعتماد و جذب سرمایه های جوان کشور و حمایت از تولیدات فرهنگی و سینمایی کشور مشارکت دارید متشکرم.

«شادروان» ساخته حسین نمازی است که سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، بهرنگ علوی، رویا تیموریان، رضا رویگری در آن به ایفای نقش می پردازند،این فیلم دردسرهای یک خانواده پس از فوت ناگهانی پدرشان را روایت می کند. تنها راه درآمد زایی خانواده آن‌ها که در حاشیه شهر ساکن هستند فروش سبزی است و اکنون با درگذشت پدرشان، ماجراهای تازه‌ای برای‌ آن‌ها ایجاد می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید