ممنوعیت تردد درون استانی به 8 شهر گردشگرپذیر اصفهان

    کد خبر :816427

رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به ممنوعیت تردد بین استان گفت: تردد درون استانی هم به هشت شهر مسافر پذیر و گردشگر پذیر اصفهان ممنوع است.

سرهنگ اصغر زارع روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: توصیه ما به نداشتن هر گونه مسافرت درون و برون استانی به مردم در شرایط شیوع کروناست و در این تعطیلات هم سفر هم استانی‌ها به شهرهای مسافر پذیر استان از جمله سمیرم، باغبهادران، چادگان، خوانسار، ابیانه و نطنز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه سفر درون استانی هم در عمل ممنوع است ادامه داد: تردد های بین استانی هم بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا ممنوع است و از ظهر روز دوازدهم خرداد تا ظهر روز دوشنبه هفدهم خرداد پلاک‌های استان حق خروج و پلاک‌های غیر استانی حق ورود به استان اصفهان را مگر بنا بر ضرورت و با مجوز ندارند.

رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به آمار اعمال قانون و تذکر به رانندگان متخلف در روز گذشته اظهار داشت: روز گذشته تذکر یک هزار و ۵۳۴ دستگاه خودرو با تذکر پلیس مواجه شدند و یک هزار و ۳۸ دستگاه خودرو به مبداِء برگشت داده شدند و ۵۷۹ دستگاه خودرو هم با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا به هم استانی‌ها توصیه می‌کنیم از هر گونه مسافرت درون و برون استانی خودداری کنند و به کسانی هم که بنا به ضرورت اقدام به مسافرت می‌کنند توصیه می‌کنیم که بویژه در راه‌های دوطرفه با توجه به اینکه سال های گذشته در تعطیلات تصادفات و تلفات زیادی در تصادفات شاخ به شاخ (رخ به رخ) داشتیم توجه ویژه ای داشته باشند.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: روز گذشته بر اثر برخورد سه دستگاه سواری در جاده قلعه شور هشت نفر مجروح شدند که این گونه حوادث نشان دهنده ضرورت افزایش دقت و توجه بیشتر رانندگان در جاده های فرعی و خودداری از تجاوز و انحراف به چپ است.

وی با اشاره به اینکه رانندگان هنگام رانندگی در عمق محورها هم باید از رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند بیان کرد: امروز صبح یک مورد واژگونی سواری پژو در محور اردستان به نایین گردنه ظفرقند اتفاق افتاد که در این حادثه یک نفر کشته شد.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت تردد تعطیلات خرداد از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد اعمال می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید