ممنوعیت تردد خودروهای حمل سوخت تهران در چهارشنبه‌سوری

    کد خبر :1056827
ممنوعیت تردد خودروهای حمل سوخت چهارشنبه‌سوری

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس برای چهارشنبه سوری را تشریح کرد و هشدارها و توصیه هایی را نیز به مردم ارائه کرد.

سرهنگ فیروز کشیر درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در معابر تهران همزمان با شب چهارشنبه سوری گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات خاصی برای شب چهارشنبه آخرسال در نظر گرفته است و از این رو ماموران پلیس و مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس در آماده باش کامل قرار دارد و نسبت به رصد معابر اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود که امشب با افزایش حجم ترافیک در معابر تهران مواجه شویم، گفت: از این رو توصیه پلیس به مردم این است که از ترددهای غیرضروری پرهیز کرده و زمان بازگشت خود از محل کار را نیز مدیریت کنند.

کشیر نسبت به تردد موتورسیکلت سواران و کامیون‌های حمل سوخت در سطح معابر شهر تهران نیز هشدار داد و گفت: لازم است که موتورسواران تا حد امکان از تردد در سطح معابر شهر تهران مخصوصا در ساعات بعد از ظهر و تاریکی هوا خودداری کنند. همچنین برابر تدابیر اتخاذ شده، از ساعت ۱۴ امروز به بعد نیز تردد کامیون های حمل سوخت در سطح معابر پایتخت ممنوع است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: لازم است راکبین موتورسیکلت و رانندگان کامیون های حمل سوخت و وپخش فرآورده های نفتی به این موضوع و ممنوعیت ها دقت داشته و از تردد در این ساعات در سطح شهر تهران خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، وی همچنین با بیان اینکه ماموران پلیس نسبت به روانسازی و مدیریت ترافیک اقدام خواهند کرد، گفت: لازم است که برگزاری مراسم شب چهارشنبه آخرسال در محلات بوده و مردم از روشن کردن آتش و همچنین حضور در معابر اصلی پرهیز کنند، چرا که این اقدامات سبب اخلال در روند ترافیک و افزایش حجم ترافیک خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید