ملی‌پوش پیشین تکواندو به کانادا مهاجرت کرد

  • ورزشی
  • شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶
    کد خبر :990599
ملی پوش تکواندو

ملی‌پوش سابق تکواندو کشورمان به کانادا مهاجرت کرد و قصد دارد دوران ورزشی خود را در این کشور ادامه دهد.

عرفان ناظمی ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران در روزهای گذشته به کانادا مهاجرت کرد و شنیده می‌شود قصد دارد دوران قهرمانی خود را در این کشور دنبال کند.

عرفان ناظمی 24 ساله سابقه حضور در تیم‌های ملی نوجوانان و بزرگسالان کشورمان را در کارنامه دارد و در المپیک 2020 توکیو همراه با تیم میکس کشورمان با شکست مقابل چین به مدال نقره این رقابت‌ها که برای اولین بار و به‌صورت آزمایشی برگزار شد، دست یافت.

مدال طلای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سال 2019، مدال طلای جام فجر در سال 2019، مدال برنز جام ریاست فدراسیون جهانی در سال 2019، مدال طلای تیمی جام جهانی در سال‌های 2017 و 2019، مدال طلای تیمی المپیاد دانشجویان جهان در سال 2019 و مدال طلای مسابقات هنرهای رزمی در سال 2017 از افتخارات این ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران است.
ناظمی در مسابقات جهانی 2019 منچستر نیز در ترکیب تیم کشورمان قرار داشت، اما به دلیل صادر نشدن روادید سفر به انگلیس همراه با میرهاشم حسینی از حضور در این مسابقات بازماند.
در سالیان گذشته تکواندوکارانی چون میلاد بیگی، پیام قبادی، مهدی خدابخشی، فرزاد ذوالقدری و … مهاجرت و برای کشورهای دیگر مبارزه کردند.

 تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید