مقصودلو: تنها برای کسب مدال طلا به جاکارتا آمده‌ایم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۰
    کد خبر :349912

بازیکن تیم ملی کبدی ایران گفت: ما تنها برای کسب مدال طلا به جاکارتا آمده ایم و سعی می‌کنیم با انجام بازی‌های خوب این اتفاق بیفتد.

تیم ملی کبدی مردان ایران در اولین بازی خودش در بازی های آسیایی 2018 مقابل ژاپن با نتیجه 55 بر 19 به برتری رسید.

محسن مقصودلو بازیکن تیم ملی کبدی ایران بعد از این برد در خصوص عملکرد ملی‌پوشان اظهار داشت: بازی اول برای ما بسیار خوب و شیرین بود. تیم هماهنگی بسیار خوبی داشت و امیدوارم که بازی به بازی بتوانیم روند صعودی داشته باشیم. یکسری اشکالات جزئی در تیم وجود داشت که سعی می‌کنیم برای بازی دوم مقابل پاکستان که بازی بسیار سختی برای ما است با قدرت بیشتری در زمین حاضر شویم.

وی در ادامه افزود: تیم ملی کبدی قبل از اعزام به این مسابقات بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشت و بچه‌ها با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شدند. برای ما مهم نیست که اول با کدام تیم بازی کنیم چون برای بازی مقابل همه تیم‌ها خودمان را آماده کرده‌ایم. ما تنها برای کسب مدال طلا به جاکارتا آمده‌ایم و سعی می‌کنیم با انجام بازی‌های خوب این اتفاق بیفتد و طلا را از چنگ هندی‌ها در بیاوریم. مهم‌ترین حریفان ما در این دوره از رقابت‌ها هند، پاکستان و کره جنوبی هستند که در مرحله گروهی با تیم پاکستان همگروه هستیم.

بازیکن تیم ملی کبدی ایران گفت: بازی فردا مقابل پاکستان برای ما بسیار حساس است و هر کدام از تیم‌ها برای صدرنشینی در گروه خواهند جنگید. امیدوارم که با دعای خیر مردم بتوانیم در ادامه نیز همچون بازی مقابل ژاپن دل همه مردم کشور را شاد کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید