مقایسه ساعت اپل سری4 و ساعت هوشمند سامسونگ

    کد خبر :524537

این روزها بازار ساعت های هوشمند بسیار داغ است و بسیاری از افراد دوست دارند ساعت های هوشمند را امتحان کنند، اما جالب است بدانید که گاهی انتخاب بین دو ساعت هوشمند از دو برند متفاوت بسیار دشوار می شود.

به گزارش انتخاب، برندهای اپل و سامسونگ رقابتی خیره کننده در حوزه محصولات هوشمند دارند و ساعت های هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در ادامه مروری خواهیم داشت بر تفاوت های ساعت های هوشمند اپل سری 4 و سامسونگ.

ویژگی های تناسب اندام و ردیابی سلامت

هر دو گوشی سرشار از ویژگی های تناسب اندامند. ساعت اپل دارای 14 نوع تمرین ورزشی است و ساعت هوشمند سامسونگ نیز 39 مهارت تمرینی را در خود جای داده است.هر دو ساعت اجازه دسته بندی تمرینات را در اختیار کاربران می گذارند. افزون بر این می توانند تمرینات را به صورت خودکار پیگیری کنند و اهداف روزانه را برای شما تنظیم کنند تا میزان فعالیت شما را بررسی کنند.هر دو ساعت دارای سیستم پیگیری ضربان قلب و کالری سوزی کاربرانند. هر دو ساعت در برابر آب تا عمق 50 متری مقاومند. هر دو ساعت دارای GPS هستند.

اما به نظر می رسد ساعت اپل در حوزه خدمات اورژانسی کمی قوی تر است چرا که ساعت اپل سری 4 دارای دو ویژگی اضافی مربوط به قلب است، از جمله برنامه الکتروکاردیوگرام و تشخیص ضربان قلب بالا یا پایین، یا ریتم های نامنظم که می تواند فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص دهد. این ساعت دارای سنسورهایی برای شناسایی سقوط است و می تواند به طور خودکار به تماس های اضطراری کمک کند.

البته سامسونگ نیز دارای یک سیستم مانیتورینگ فشار خون است که در حال حاضر در مرحله ازمایشی است.افزون بر این ها برنامه سامسونگ میزان ضربان قلب شما را بر اساس چربی و… بررسی می کند اما اپل فقط محدوده خطر شما را نشان می دهد.

ویژگی های عمومی ساعت های هوشمند

شما می توانید از هر دو ساعت هوشمند خود انتظار اطلاعیه ها، تماس ها، متن ها یا انواع برنامه های شخص ثالث را داشته باشید. .ساعت اپل به طور انحصاری با iOS کار می کند در حالی که ساعت هوشمند سامسونگ با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است. هر دو ساعت دارای GPS دارند. ساعت اپل دارای نسخه LTE است، بنابراین میتوانید بدون استفاده از تلفن خود متون و تماسها را دریافت کنید. ساعت هوشمند سامسونگ دارای GPS داخلی برای ردیابی مسیرهای خود است.

ساعت اپل دارای بلندگوی داخلی است، بنابراین شما می توانید صداهای فراخوان را در حال حرکت یا صحبت کردن با سیری بدون استفاده از گوشی خود داشته باشید.

هر دو ساعت به شما اجازه می دهد موسیقی دلخواه خود را ذخیره کنیدو به نظر می رسد سامسونگ در کار با اسپاتیفای قوی تر عمل می کند. همانطور که انتظار می رود، ساعت اپل دارای پشتیبانی کاملی از سرویس موسیقی اپل است و شما حتی می توانید موسیقی (و پادکست ها)بیش از LTE را پخش کنید.

طول عمر باتری

صحبت از عمر باتری، همیشه تا حد زیادی به نحوه استفاده از این ساعت ها بستگی دارد. در یک آزمایش 45 دقیقه ای شامل رفت و آمد به برنامه های مختلف، ردیابی خواب، دریافت اعلان ها و گوش دادن به برخی از موسیقی ها می توان به این نتیجه رسید که طول عمر باتری گلکسی کمی قوی تر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید