معرفی گیمبال Osmo Pocket 3 دی جی آی/ تولیدکنندگان محتوا آسوده‌ شدند

    کد خبر :1029197
گیمبال Osmo Pocket 3

شرکت دی جی آی به تازگی از گیمبال Osmo Pocket 3 را رونمایی کرده که دارای ویژگی‌های پیشرفته و طراحی بهبودیافته نسبت به نسل قبل آن است.

بازتاب-پس از سه سال، DJI بالاخره Osmo Pocket 3 را معرفی کرد، نسخه جدیدی از دوربین گیمبالی جیبی محبوب. مدل جدید دارای تعدادی ارتقاء است، از جمله سنسور بزرگ‌تر، صفحه نمایش لمسی چرخان و ویژگی‌های هوشمند بهبود یافته.

Osmo Pocket 3 اکنون دارای یک سنسور CMOS یک اینچی بوده که به طور قابل توجهی بزرگ‌تر از سنسور در مدل قبلی است. این به دوربین عملکرد بهتری در نور کم می‌دهد و توانایی عکاسی با وضوح 4K و سرعت 120 فریم بر ثانیه را دارد. این دوربین همچنین دارای حالت‌های رنگی 10 بیتی D-Log M و 10 بیتی HLG است که به کاربران انعطاف بیشتری در پس از تولید می‌دهد.

یکی دیگر از تغییرات مهم صفحه نمایش لمسی چرخان است. مدل قبلی دارای یک صفحه نمایش ثابت بود که تصویربرداری در جهت عمودی را دشوار می‌کرد. صفحه نمایش لمسی 2 اینچی جدید را می‌توان در جهت افقی یا عمودی چرخاند و عکاسی را برای رسانه‌های اجتماعی یا سایر پلتفرم‌ها آسان می‌کند.

 

گیمبال Osmo Pocket 3

 

DJI همچنین ویژگی‌های هوشمند Osmo Pocket 3 را بهبود بخشیده است. ActiveTrack 6.0 اکنون دارای تشخیص خودکار چهره و کادربندی پویا بوده، به این معنی که دوربین می‌تواند سوژه شما را حتی در صورت حرکت در کادر نگه دارد. همچنین ویژگی‌های جدیدی مانند Product Showcase که برای پخش زنده طراحی شده و Glamour Effects 2.0 که گزینه‌های زیبایی شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد نیز وجود دارد.

Osmo Pocket 3 همچنین دارای تعدادی پیشرفت دیگر از جمله آرایه میکروفون سه گانه برای ضبط بهتر صدا، زوم دیجیتال تا 4 برابر و حالت پانوراما است. عمر باتری نیز بهبود یافته و دوربین اکنون می‌تواند تا 116 دقیقه با سرعت 4K/60fps ضبط کند. Osmo Pocket 3 اکنون با قیمت 519 دلار در دسترس بوده و همراه با گیمبال، کابل شارژ، پوشش محافظ، مچ بند و دسته می‌باشد. همچنین می‌توانید ترکیب تولیدمحتوا را با قیمت 669 دلار دریافت کنید که لوازم جانبی مانند Mic 2، سه‌پایه کوچک، کیف حمل و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید