معرفی گوشی شیائومی Redmi Note 12 Turbo

    کد خبر :1014853
شیائومی Redmi Note 12 Turbo

شرکت شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را تحت برند ردمی عرضه می‌کند. یکی از معروفترین این مدل ها، گوشی قدرتمند میان رده Redmi Note 12 Turbo است.

بازتاب- محصول جدید شیائومی در کنار طراحی جذاب خود، متریال باکیفیتی داشته و فراتر از یک میان رده عمل می‌کند. این گوشی همچنین سخت افزار قدرتمندی دارد که می‌تواند برای گیمینگ و مالتی تسکینگ مناسب باشد.

در ادامه بیشتر با شیائومی Redmi Note 12 Turbo آشنا خواهیم شد.

شیائومی Redmi Note 12 Turbo

طراحی و ساخت

شیائومی Redmi Note 12 Turbo دارای ابعاد 161 در 75 در 7.9 میلیمتر است و وزنی 181 گرمی دارد. این دستگاه فریم و بدنه پلاستیکی داشته که عمدتا در بیشتر میان رده‌ها شاهد هستیم. دستگاه حسگر اثرانگشت جانبی دارد و به پورت USB-C مجهز شده است.

این گوشی همچنین دارای جک 3.5 میلیمتری بوده و در آن خبری از قابلیت ارتقا حافظه نیست. در سوی دیگر سه حسگر دوربین در عقب به صورت جدا از هم جای گرفته و شامل فلاش LED هم می‌شود. نمایشگر هم دارای حفره دوربین در وسط صفحه کم حاشیه است.

نمایشگر و باتری

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Turbo دارای صفحه نمایش اولد 6.67 اینچی با وضوح FHD+ است و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. دستگاه شدت روشنایی 1000 نیتی داشته و از HDR10+ و دالبی ویژن پشتیبانی دارد.

در بخش نگهداری انرژی، باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد که ماندگاری بهتری نسبت به نسل های قبل دارد.

شیائومی Redmi Note 12 Turbo

سخت افزار و دوربین

این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 است که در کنار 8 تا 16 گیگ رم و 256 تا 1024 گیگ حافظه داخلی غیرقابل ارتقا قرار می‌گیرد. گوشی سه حسگر دوربین در عقب داشته که شامل حسگر اصلی واید 64 مگاپیکسل، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسل و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسل می‌شود. دوربین سلفی نیز با حسگری 16 مگاپیکسلی همراه بوده که می‌تواند با وضوح 1080 پیکسل تصویربرداری کند. دوربین عقب هم توانایی ضبط ویدئو 4K را دارد.

نتیجه گیری

گوشی ردمی درواقع یک مدل میان رده است که مشخصات و سخت افزار رده بالایی دارد و از طراحی شیک و متریال باکیفیتی بهره می‌برد.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. Türkoĝlan گفت:
    موافقم ۱

    سلام .بااین‌همه زحمتی که برای ارائه محتوا میکشین ، چه دلیلی داره متن شما پر از ایراد های املایی گرفته تا فنی باشه؟؟؟ واقعاً عجیب نیست؟؟؟ یعنی شما بعد نوشتن یه بار نمیخونین مطالب محتوا رو؟؟؟

  2. پارسا گفت:
    مخالفم ۱

    همون poco f5 عه؟

دیدگاهتان را بنویسید