معرفی پلتفرم های فعال در حوزه سلامت ایران

    کد خبر :891308

پلتفرم ها و اپلیکیشن های آنلاین در انجام بسیاری از فعالیت های روزانه به ما کمک می کنند و عملاً ما در زندگی شخصی و حرفه ای خود به آن ها وابسته شده ایم.

امروزه ما برای خرید و فروش کالاها و خدمات، یافتن اطلاعات آنلاین و حفظ ارتباط با یکدیگر، سرگرمی، اخبار، حمل و نقل، یافتن شغل و کارمند، یافتن برنامه ها و بسیاری از اهداف دیگر از این اپلیکیشن ها استفاده می کنیم اما یکی دیگر از پلتفرم هایی که امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و نیاز افراد استفاده از آن افزایش پیدا کرد است پلتفرم ها و اپلیکیشن های سلامت است. با پلتفرم‌های سلامت، بیماران دسترسی سریع‌تری به خدمات بهداشتی دارند و کیفیت مراقبت‌های ارائه‌شده به آن ها نیز بهبود می یابد. در واقع این اپلیکیشن ها به ما کمک می کنند تا زندگی سالم تری داشته باشیم!

در ادامه قصد داریم پلتفرم های معتبر و معروف داخلی و خارجی را معرفی کنیم، همراه ما باشید.

آسانیسم؛ پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل

آسانیسم یکی از معتبرترین و مجرب ترین پلتفرم های خدمات پرستاری در منزل است که با بهره گیری از توانمندی های پرسنل آموزش دیده، باتجربه، دلسوز و متعهد سعی دارد در زمینه بهداشت و درمان، خدمات حرفه ای و با کیفیتی به مردم عزیز کشورمان ارائه دهد.

پرستاران و پزشکانی که توسط پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم به منظور نگهداری، ویزیت و درمان عزیزانتان به خانه شما اعزام می‌ شوند نسبت به پرستاران و پزشکانی که به صورت شخصی فعالیت می کنند مزایای زیادی دارند. از جمله این مزایا عبارتند از:

♦ نیروی با سابقه کار بالا

♦ کیفیت بالا در خدمات

♦ قیمت متناسب در خدمات

♦ ارزیابی عملکرد دوره ای نیروها

♦ اعزام نیرو از نزدیک ترین منطقه

♦ احراز هویت نیروها

اگر در خانه کودک، بیمار یا سالمندی دارید که نیاز به نگهداری و مراقبت دارند اما شما به دلایل مختلفی از جمله مشغله کاری و شخصی یا نداشتن توانایی و مهارت کافی نمی توانید از این عزیزان مراقبت کنید می توانید از خدمات مراقبتی و پرستاری آسانیسم استفاده کنید.

در ادامه هریک از خدمات مراقبتی و پرستاری ارائه شده در پلتفرم آسانیسم را معرفی می ‌کنیم:

سرویس پرستار سالمند در منزل

یکی از خدماتی که پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم ارائه می ‌دهد سرویس پرستار سالمند در منزل است. پرستاران سالمند آسانیسم نه تنها به عزیزان سالمند شما در انجام کارهای شخصی و روزمره کمک می کنند بلکه به آن ها کمک می کنند تا مانند گذشته استقلال، امید به زندگی و کیفیت زندگی خود را حفظ کنند. از جمله خدماتی که پرستار سالمند در منزل ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

♦ توجه به مصرف صحیح و به موقع دارو

♦ کمک به انجام تحرک، ماساژ و پیشگیری از ایجاد زخم بستر

♦ کمک در انجام کارهای روزمره و شخصی (حمام و لباس پوشیدن و…)

♦ تنظیم ساعت خواب

♦ هم‌صحبتی با سالمند

♦ توجه به رژیم غذایی سالمند

♦ انجام تزریقات در صورت نیاز

♦ چک کردن فشارخون، قند خون و …

از سایر خدمات آسانیسم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

♦ اعزام آمبولانس شخصی

♦ همراه بیمار در منزل و بیمارستان

♦ فیزیو تراپی در منزل

♦ آزمایش در منزل

♦ سرم تراپی در منزل

♦ تعویض سوند در منزل

♦ ویزیت پزشک در منزل

سرویس پرستار کودک در منزل

یکی دیگر از خدماتی که پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم ارائه می‌ دهد سرویس پرستار سالمند در منزل است. اگر به دلیل شاغل بودن، انجام وظایف خانه و مراقبت از فرزندان دیگر و یا حتی نداشتن دانش و مهارت کافی در زمینه مراقبت از کودک به ویژه نوزادان و کودکان خردسال نیاز به پرستار کودک دارید می ‌توانید از سرویس پرستار کودک در منزل آسانیسم استفاده کنید. پرستاران کودک آسانیسم همگی افرادی با سابقه، آموزش‌دیده، دلسوز و مهربان هستند که از فرزندان شما در محیط خانه مراقبت می ‌کنند. ازجمله خدماتی که پرستار کودک ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

♦ ایجاد محیطی ایمن و شاد برای کودک

♦ تهیه وعده‌های غذایی و میان وعده مناسب سن کودک

♦ بازی و سرگرم کردن کودک

♦ کمک به انجام تکالیف

♦ تعویض پوشک

♦ تنظیم ساعت خواب کودک

♦ تعویض لباس‌های کودک

♦ حمام کردن کودک

شما می ‌توانید با تکمیل فرم ثبت سفارش موجود در سایت و اپلیکیشن آسانیسم و تماس با شماره تلفن 02189514141 درخواست خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان آسانیسم جهت هماهنگی های بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

اسنپ دکتر؛ مشاوره پزشکی آنلاین و تلفنی

اسنپ دکتر ارائه ‌دهنده خدمات پزشکی به صورت آنلاین و تلفنی است. با استفاده از پلتفرم اسنپ دکتر می توانید به صورت آنلاین از یک پزشک متخصص و مشاور تمامی سؤالات پزشکی خود را بپرسید.

اگر بیمار هستید یا عزیز بیماری در خانه دارید و نیاز به اطلاعات پزشکی دارید می ‌توانید با نصب اپلیکیشن اسنپ دکتر، با پزشکان آنلاین این پلتفرم ارتباط بگیرید.

هومکا؛ ارائه دهنده خدمات آزمایشی، درمانی و مراقبتی در منزل

هومکا مجموعه ارائه‌ دهنده خدمات سلامت در منزل و محل کار است. پلتفرم خدمات آزمایشی، درمانی و مراقبتی در منزل هومکا دسترسی کاربران به انجام خدمات سلامت در محل را از طریق اتصال آن ها به آزمایشگاه‌های معتبر، پرستاران مجرب و پزشکان متخصص و حرفه ای آسان می کند؛ بنابراین اگر به دلیل ناتوانی جسمی، آلودگی ها، ترافیک و صف های شلوغ آزمایشگاه ها نمی توانید به صورت حضوری به آزمایشگاه ها مراجعه کنید می توانید از پلتفرم هومکا ارائه دهنده خدمات آزمایشی، درمانی و مراقبتی در منزل استفاده کنید.

پالسی نو؛ سامانه هوشمند خدمات پزشکی

پالسی نو پلتفرمی هوشمند و نوین است که با تلاش متخصصین خود در تلاش است تا خدمات پزشکی را به بیماران نیازمند ارائه دهد. پالسی نو  به بیمار کمک می کند تا نزدیک ترین، بهترین و ارزانترین مرکز درمانی به خود را پیدا کند. پالسی نو علاوه بر امکان رزرو نوبت در مراکز آزمایشگاهی، فیزیوتراپی و تصویر برداری خدماتی چون آزمایش در منزل، رادیولوژی و فیزیوتراپی در منزل را نیز ارائه می دهد.

معرفی پلتفرم های خارجی حوزه مراقبتی و پرستاری

 پلتفرم homage

Homage یک پلتفرم مراقبتی و پرستاری است که با همکاری با متخصصین حرفه ای و آموزش دیده، به سالمندان بر اساس نیازشان خدمات مراقبتی ارائه می دهد. از جمله خدمات اصلی Homage به عنوان ارائه‌ دهنده خدمات مراقبتی می توان خدمات پرستاری در منزل، خدمات توانبخشی در منزل، از جمله فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کاردرمانی، و همچنین خدمات پزشکی در منزل اشاره کرد.

Homage در سنگاپور، مالزی و استرالیا فعالیت دارد و به متقاضیانی با طیف وسیعی از شرایط حرکتی و پزشکی، از جمله بیماری های مزمن و لاعلاج مانند زوال عقل، سکته مغزی، پارکینسون و سرطان کمک می کند تا تحرک و عملکرد بیشتری داشته باشند.

سامانه هوشمند UrbanSitter

پلتفرم urbansitter ابتدا در سال 2011 با هدف مراقبت از کودکان تأسیس شد سپس با توجه به نیاز خانواده ها به خدمات مراقبتی بیشتر آموزش، نگهداری از حیوانات خانگی، مراقبت از سالمندان و خدمات خانگی مانند خانه‌داری را نیز به اپلیکیشن و سایت خود اضافه کرد.

 خدمات سلامت Honor

Honor یکی از بزرگترین پلتفرم های مراقبت از سالمندان است که در سال 2014 تأسیس شد. از جمله خدمات Honor می توان به موارد زیر اشاره کرد:

♦ جابه جایی سالمند (نشستن، ایستادن، انتقال به صندلی چرخدار)

♦ انجام فعالیت های شخصی (حمام کردن، تعویض لباس، شستن لباس)

♦ توجه به مصرف صحیح و به موقع دارو

♦ توجه به رژیم غذایی سالمند و پختن غذا

♦ خانه داری سبک

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید