معرفی ساهاکیان و یخچالی به عنوان نماینده بازیکنان در مجمع بسکتبال

  • آرشیو
  • دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ۹:۵۲
    کد خبر :194476

با نظر وزارت ورزش اوشین ساهاکیان و بهنام یخچالی به عنوان نماینده بازیکنان برای مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال معرفی شدند. فرزاد کوهیان هم نماینده مربیان در این مجمع است.

به گزارش مهر، پیش از این فدراسیون بسکتبال گزینه های پیشنهادی خود برای حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون به عنوان نماینده بازیکنان، مربیان، داوران و باشگاه ها را به وزارت ورزش اعلام کرده بود، وزارت ورزش نیز پس از بررسی مستندات ارائه شده در این زمینه و سوابق گزینه های پیشنهادی نسبت به تایید این افراد برای حضور در مجمع انتخاباتی اقدام کرد.

بر این اساس گزینه های مورد تائید وزارت ورزش برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال به این شرح معرفی شده اند:

* نماینده بازیکنان: بهنام یخچالی، اوشین ساهاکیان، سعیده علی
* نماینده مربیان: فرزاد کوهیان
* نماینده داوران: هادی سالم
* نماینده باشگاه ها: مهرام و دانشگاه آزاد

وزارت ورزش و جوانان در نامه ای با امضای محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی نماینده بازیکنان، مربیان، داوران و باشگاه ها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال را اعلام کرد.

مجتمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال ۲۳ دی ماه برگزار می شود، طبق اعلام وزارت ورزش تاکنون صلاحیت ۱- بهروز منتقمی، ۲- سید مهرداد هاشمی، ۳- رمضانعلی دولو، ۴- مهرداد آگین، ۵- مازیار ناظمی، ۶-سید حسن طباطبائی، ۷- کرم الله علیمرادی، ۸- رضا درویش، ۹- غلامعلی محمد علیپور، ۱۰- رضا مهندسی و ۱۱- ر امین احمدی طباطبائی برای این مجتمع انتخاباتی تایید شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید