معرفی دو خودروی کانسپت جدید توسط کمپانی کارما

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۳۱
    کد خبر :554764

کارما دو مدل کانسپت کارما GT کوپه و کارما SC1 ویژن را در روز آنزاک رونمایی کرده بود.

GT کوپه کانسپت توسط پینینفارینا طراحی شده و مبتنی بر سدان Revero GT است. GT کانسپت علاوه بر دو در کم تر از خودروی اصلی خود، دارای بدنه ای کاملا منحصر به فرد نیز هست.

Revero GT که اوایل سال جاری به روز رسانی شد دارای نیرومحرکه ای برقی با قدرت 400 کیلووات و گشتاور 746 نیوتون متر است که شتاب صفر تا صد 4.5 ثانیه را فراهم می سازد.

طیف حرکتی تمام برقی این خودرو 129 کیلومتر است و موتور 1.5 لیتری سه سیلندر بی ام و به عنوان موتور range extender می تواند طیف حرکتی کلی این خودرو را به 579 کیلومتر برساند.

SC1 ویژن که مبتنی بر پلتفرم Revero است دارای نیرومحرکه ای تمام برقی و فاصله بین دو محور 305 میلی متر کم تر است.

این خودروساز اعلام کرده که SC1 ویژن طراحی نسل بعدی خودروهای این برند را نشان می دهد که شامل مدل های کوپه، سدان، کانورتیبل و کراس اوورها خواهد بود.

کارما برای این خودروهای جدید، باطری خود را خواهد ساخت و این بسته های باطری جدید به طور کامل در پلتفرم نسل بعدی این برند منطبق می شوند.

گفته می شود طراحی این کانسپت الهام گرفته از هواپیمای مسابقه ای H-1 مدل 1935 متعلق به Howard Hughes بوده و دارای درهای باله ای شکل است.

به گفته کارما، SC1 ویژن دارای هشت رادار، شش نسخه LIDAR و شش دوربین برای ایجاد هدایت خودران سطح چهار است. این خودرو هم چنین دارای نمایشگر واقعیت افزوده و سیستم صوتی سه بعدی با عایق صدای اکتیو است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید