مطهری: خالص‌سازی خیانت به کشور است

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۳۲
    کد خبر :1042013
مطهری خالص‌سازی

علی مطهری، یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس است که از سوی هیات‌های اجرایی وزارت کشور دولت رئیسی ردصلاحیت شده است.

با این حال، او اگرچه به این ردصلاحیت اعتراض کرد اما معتقد است از انتخابات ۹۸ به این ‌سو افزایش مشارکت برای حاکمیت، اهمیت خود را از دست داده و کشور به‌سوی خالص‌سازی پیش می‌رود که مهم‌ترین دستاورد آن تاکنون کاهش مشارکت و افزایش مشکلات سیاسی و اقتصادی بوده است.

خودمان باعث شدیم که برجام به سرانجام نرسد؛ گفتند بگذاریم دولت بعدی بیاید.

تحریم‌ها به آن شدت سابق نیست ولی گرانی‌ها خیلی شدت پیدا کرده است.

حجاب شرعی باید رعایت شود، گرچه در خیابان نباید سخت‌گیری شود.

اگر قرار بر این باشد افرادی تاییدصلاحیت شوند که کاملاً مطیع بوده و اهل اظهار‌نظر و اصلاح امور نباشند و صرفاً تکرارکننده مواضع رسمی نظام باشند، چرا انتخابات؟

اگر رفتار خانم‌ها بعد از آن قضایا حساب ‌شده بود، اتفاقاً می‌توانستند از نظر خودشان یک پیروزی به دست بیاورند که بگویند ما راجع به روسری پیروز شدیم؛ هرچند من می‌گویم بالاخره آن حجاب شرعی باید رعایت شود، گرچه در خیابان نباید سخت‌گیری شود.

تظاهرات ما باید فقط به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشد. خب بگذارید یک عده‌ای می‌خواهند تظاهرات کنند، مجوز بگیرند و شما اجازه بدهید از این میدان تا آن میدان بروند، پلیس هم حفاظت کند و تعهد بگیرند که نظم را باید رعایت کنید.

روزنامه سازندگی

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. محمد فیض اللهی گفت:
    موافقم ۱

    اکثریت مردم متوجه شده اند که امیدی به اصلاح در مملکت نیست . متاسفانه اظهار نظرها هم منتشر نمی‌شود و همه این ها باعث شده مردم در انتخابات شرکت نکنند .
    وقتی در برابر اعتراضات سرکوب هست ،نه دلیل و منطق و ایجاد جلسات تفاهم ، مسئولین هیچ ارزشی برای دولت و حتی نظام اسلامی قائل نیستند .

دیدگاهتان را بنویسید