مصوبه تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری حذف می‌شود؟/ فیلم

    کد خبر :1019946

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، در پاسخ به این سوال که شائبه حذف مصوبه تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری وجود دارد، تصریح کرد: این مصوبه برای ما لازم الاجراست و طبق قانونی که سال ۹۲ مجلس تصویب کرده است، شورای سنجش و پذیرش موظف است مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را رعایت کند.

در حال حاضر وفاق خوبی بین مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی و ما به عنوان مجریان این مصوبه انجام شده است. در جلسه‌ای که خدمت قالیباف رئیس مجلس بودیم، وزراء نیز بودند و برخی نمایندگان مجلس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز حضور داشتند، جمع بندی خوبی انجام شد. قرار بر این شد که بنا را همین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دهند و اگر اصلاحی قرار است انجام شود، به روی همین مصوبه انجام شود.

زارعی افزود: در حال حاضر فضای کار به سمت کارشناسی پیش رفته است. از سوی دیگر به مصوبه‌ای که ابلاغ و اجرا شده باید فرصت دهیم تا نتایج آن را ببینیم. اگر اصلاحی بخواهد انجام شود نیز در چارچوب این مصوبه است و تغییرات جزئی انجام می‌شود. در واقع این مصوبه به عنوان یک اصل پذیرفته شده است و سال آینده دقیقا بر اساس این مصوبه کار پیش می‌رود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید