مصدومیت ۳ کودک در انفجار خانه‌ای در شهرک ولیعصر تهران

    کد خبر :805234
مصدومیت ۳ کودک در انفجار خانه‌

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی‌ شهرداری تهران از مصدومیت ۳ کودک و سوختگی مردی میانسال درپی وقوع انفجار در یک منزل مسکونی خبر داد.

سید جلال ملکی در ‌گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: وقوع حادثه انفجار و حریق در یک منزل مسکونی در ساعت ۱۲:۵۰ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در شهرک ولیعصر، خیابان طالقانی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی درمحل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک خانه مسکونی یک طبقه قدیمی به مساحت حدود ۶۰ متر مربع رخ داده و شدت آن به حدی بوده که شیشه‌های ساختمان و بخش‌هایی از در دیوار به طور کامل تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی‌ شهرداری تهران با بیان اینکه در پی این حادثه مردی حدودا ۴۵ ساله که پدر خانواده بود دچار سوختگی و آسیب دیدگی شدید شده بود، گفت: همچنین سه کودک شامل پسربچه‌ای دو ساله، و دو دختربچه سه و ۱۰ ساله نیز دچار مصدومیت شدند که عوامل اورژانس این افراد را به بیمارستان منتقل کردند.

ملکی علت این حادثه را نشست گاز از آبگرمکن اعلام کرد و گفت: آتش‌نشانان در حال حاضر مشغول عملیات ایمن‌سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر با تحویل محل، به ماموریت خود خاتمه خواهند داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید