مصدومیت شدید پورعلی گنجی در چین/ عکس

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۶
    کد خبر :831160
پورعلی گنجی رباط صلیبی پاره کرد

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی تیم شن‌زن چین در بازی روز گذشته این تیم دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده است.

این خبری است که در اینستاگرام این باشگاه چینی منتشر شده و یک خبر بد برای فوتبال ملی ایران نیز که خود را آماده بازیهای مقدماتی جام جهانی می‌کند نیز محسوب می‌شود.

این مصدومیت در جریان بازی روز گذشته شن‌زن و چینگدائو اتفاق افتاد،زمانی که مرتضی قصد داشت یک توپ نه چندان خطرناک را از مقابل مهاجم حریف دور کند.

پورعلی در این صحنه روی پای چپ چرخید و از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد تا عکسهای دلخراش او از لحظه فریاد زدن در لنز دوربین پشت دروازه ثبت شود.

او از ناحیه رباط داخلی پای چپ مصدوم شده و باشگاه بلافاصله اقدامات درمانی و توانبخشی را برای این مدافع ارزشمند ایرانی آغاز کرده است.

تصویر پورعلی‌گنجی پس از مصدومیت.درد و ناتوانی در چهره این لژیونر مشهور و ممتاز ایرانی موج می‌زند.

باشگاه چینی در بیانیه خود برای مرتضی چنین نوشته است:پورعلی‌گنجی در بازی امشب از ناحیه رباط صلیبی قدامی مفصل زانوی چپ مصدوم شده است. باشگاه در اسرع وقت جراحی وی را ترتیب می دهد و برنامه توانبخشی بعدی را تدوین می کند. برای مرتضی آرزوی بهبودی سریع داریم و منتظر بازگشت درخشان او به زمین هستیم. زود برگرد موری!

پورعلی در برنامه‌های دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم قرار داشت که با این مصدومیت حالا دو مدافعی که در بحرین عضو تیم ملی بودند با مصدومیتهای یکسان مواجه شده‌اند؛پورعلی باتجربه و عارف غلامی جوان.
طبیعتا دیگر نمی‌شود روی آنها در اردوهای بعدی تیم ملی حساب کرد و باید دو مدافع دیگر خود را برای حضور در جمع ملی‌پوشان آماده کنند .

به گزارش ورزش سه، شن‌زن این مسابقه را 4-1 برد اما لطمه بدی بابت مصدومیت پورعلی گنجی خواهد دید .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید