مشمولان اعزامی بهمن ماه ۱۴۰۰ به خدمت فراخوانده شدند

    کد خبر :880716
مشمولان اعزامی بهمن ماه ۱۴۰۰ به خدمت فراخوانده شدند

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده‌اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان می‌بایست روز شنبه دوم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی بهمن ماه می‌بایست برگ واکسیناسیون کووید ۱۹ را با برگ واکسن مننژیت و دوگانه در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

به گزارش میزان، این سازمان در این اطلاعیه متذکر شده است که متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید