مشخصات گوشی میان‌رده بعدی پوکو در پرونده‌های FCC دیده شد

    کد خبر :853389
مشخصات گوشی میان‌رده بعدی پوکو در پرونده‌های FCC دیده شد

بعضی مشخصات شیائومی پوکو M4 پرو پس از پشت سر گذاشتن تأییدیه FCC فاش شد.

شیائومی پوکو M3 پرو را در اوایل سال جاری عرضه کرد و این دستگاه دارای تراشه میان‌رده مدیاتک و قیمت مناسبی بود. اما جدیدترین گزارش‌های منتشرشده از عبور جانشین این دستگاه یعنی پوکو M4 پرو، از آزمون‌های کمسیون فدرال ایالت متحده آمریکا (FCC) خبر می‌دهند.

به گزارش زومیت، درحالی‌که در فهرست مذکور تنها شماره مدل 21091116AG ذکر شده، به لطف پایگاه‌های داده IMEI و IMEI24 T-Mobile، می‌توانیم تأیید کنیم که گوشی مورد نظر صددرصد M4 پرو است.

فهرست مشخصات پوکو ام ۴ پرو

همچنین می‌توانیم بعضی از جزئیات این دستگاه را از خود لیست منتشر شده به دست آوریم. برای شروع، باید گفت که M4 پرو دارای اتصال 5G، پشتیبانی از Wi-Fi 5 دو بانده، اسلات دو سیم‌کارتی و NFC است، همچنین از سیستم‌های موقعیت‌یابی GPS ،Glonass ، BDS و Galileo پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی حداقل در دو پیکربندی رم/حافظه ذخیره‌سازی ارائه می‌شود که یکی ۴٫۶۴ گیگابایتی و دیگری ۶/۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. جای تعجب نیست که پوکو M4 پرو با MIUI 12.5 نیز عرضه می‌شود.

در حال حاضر، قادر نیستیم اطلاعات دیگری را در مورد پوکو M4 پرو تأیید کنیم، اما می‌توانیم بر اساس مدل قبلی خود حدس بزنیم که چه ویژگی‌هایی دارد. پوکو M3 پرو با نمایشگر LCD به اندازه ۶٫۵ اینچ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر، تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ SoC و دوربین سه‌گانه اصلی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی همراه بود. شیائومی قیمت گوشی را در اروپا بسیار کمتر از محدوده ۲۰۰ یورو نگه داشت و انتظار داریم جانشین آن نیز استراتژی مشابهی را در پیش بگیرد.

هنوز هیچ صحبتی در مورد تاریخ قطعی عرضه نشده است، اما با توجه به فهرست FCC، می‌توان انتظار داشت که M4 Pro به‌زودی در بازار دیده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید