مشترکین پولی Snapchat از 5 میلیون فراتر رفت

    کد خبر :1023095

سرویس اشتراک Snapchat برای اختصاصی ترین کاربرانش همچنان در حال رشد است. اسنپ روز پنجشنبه اعلام کرد، Snapchat+، سرویس پریمیومی که ویژگی های انحصاری را به طرفداران ارائه می‌دهد، بیش از 5 میلیون مشترک دارد.

بازتاب-این نقطه عطف پس از آن رخ می‌دهد که این سرویس، که در ژوئن گذشته راه اندازی شد، از 3 میلیون ثبت نام در آوریل عبور کرد. این هنوز تنها کسری از 750 میلیون نفری است که هر ماه از اسنپ‌چت استفاده می‌کنند، اما برای این شرکت که به دنبال افزایش منابع درآمد غیر تبلیغاتی است، رقم قابل توجهی به حساب می‌آید. همانطور که بلومبرگ اشاره می‌کند، مدیر عامل اسنپ، ایوان اشپیگل، گفته است که “هدف میان مدت” او دستیابی به 10 میلیون کاربر پولی است.

 

مشترکین پولی Snapchat

 

Snapchat از ابزارهای مولد هوش مصنوعی و سایر ویژگی‌های انحصاری برای جذب کاربران جهت ثبت نام در این سرویس ماهانه 4 دلاری استفاده کرد. هنگامی که این شرکت برای اولین بار چت بات MyAI و اخیراً ویژگی سلفی مولد هوش مصنوعی خود را معرفی کرد، ابزارها در ابتدا محدود به مشترکین پرداختی بودند. امتیازات دیگر، مانند توانایی بررسی تعداد دفعات مشاهده استوری و سفارشی‌سازی‌های انحصاری Bitmoji توسط دوستان، برای جذب کاربران قدرتمند طراحی شد.

موفقیت نسبی اسنپ چت+ در تضاد با X Premium بوده، سرویسی که ایلان ماسک آن را محور استراتژی خود برای احیای تجارت شرکت رسانه‌های اجتماعی درگیر قرار داده است. X به طور رسمی تعداد مشترکین خود را اعلام نکرد، اما یکی از محققین که با Mashable مصاحبه داشت، اخیراً این تعداد را کمتر از یک میلیون پیش بینی کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید