مسی نزدیک‌تر از قبل به گواردیولا و سیتی

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۰۰
    کد خبر :778622

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی بار دیگر از فوق ستاره بارسلونا تعریف کرد.

پپ گواردیولا چه آن زمان که سال‌ها قبل سرمربی بارسلونا بود و بعد به بایرن مونیخ آمد و چه در دوره ۵ ساله حضورش در منچسترسیتی، همواره از لیونل مسی تعریف کرده است. به باور سرمربی سیتیزن‌ها فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا، بازیکنی بی‌نظیر و استثنایی در فوتبال است. پپ آخرین مرتبه که از مسی تعریف کرد، روز گذشته و در حاشیه کنفرانس خبری بود. او گفت: مسی بهترین فوتبالیستی است که من تاکنون دیده‌ام. شاید او بهترین بازیکنی باشد که من در تمام عمرم خواهم دید.

به گزارش همشهری‌آنلاین، قرارداد مسی با کاتالان‌ها تا پایان فصل جاری است و طبق گمانه‌زنی برخی منابع خبری، احتمال حضور مسی در تیم فصل آینده منچسترسیتی و همکاری مجدد با پپ گواردیولا وجود دارد، این در حالی است که خولیو سالیناس، بازیکن سابق بارسلونا معتقد است که لیونل مسی فصل آینده در این باشگاه حضور نخواهد داشت. هنوز آینده لیونل مسی در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و این بازیکن برای تمدید قرارداد با باشگاه بارسلونا به توافق نرسیده است. به نظر می رسد این شرایط تا انتخابات ریاست این باشگاه ادامه خواهد داشت، اما خولیو سالیناس مدعی شد در نهایت باشگاه بارسلونا توانایی پرداخت دستمزد لیونل مسی برای فصول بعد را ندارد.

خولیو سالیناس گفت: لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است ، اما بارسلونا به وضوح به خریدهای جدید نیاز دارد و حساب باشگاه نیز تقریبا خالی بوده و یک پنی دیگر باقی نمانده است. بارسلونا دچار یک مشکل اقتصادی جدی شده و لیونل مسی نیز تقریبا ۱۰۰ میلیون یورو دریافتی دارد. بارسلونا برای فتح جام به خریدهای جدید نیاز است، اما دیدن آنها در شرایط فعلی دشوار است. بنابراین این خود مسی است که تصمیم به جدایی گرفته و فصل بعد را در تیمی آغاز می‌کند که مطمئن باشد توانایی به چالش کشیدن لیگ قهرمانان و کسب عنوان قهرمانی در این تورنمنت را داشته باشد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید