مسمومیت 28 زن و مرد در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل

  • حوادث
  • سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۴۱
    کد خبر :1058328
مسمومیت شهرک صنعتی

استنشاق گاز شیمیایی در یک کارخانه در اردبیل منجر به مسمومیت تنفسی 28 نفر از کارکنان این کارخانه شد.

سعید مهری رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل اظهار کرد: امداد رسانی به ۲۸ نفر از کارمندان یکی از کارخانه‌های شهرک صنعتی شماره دو اردبیل توسط اورژانس ۱۱۵ اردبیل شامگاه یکشنبه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: عصر ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل، مبنی بر مسمومیت کارکنان یک کارخانه با گاز شیمیایی، سریعاً نزدیکترین آمبولانس مستقر در شهرک صنعتی به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردبیل گفت: در ادامه طی ارتباط تلفنی مرکز دیسپچ اردبیل با تماس گیرندگان به علت افزایش مصدومان، دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از شهر نمین و اتوبوس آمبولانس اردبیل هم به محل اعزام شدند.

مهری افزود: بعد از رسیدن پرسنل اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه بلافاصله اقدامات درمانی در محل شروع و ۱۷ نفر توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان سبلان اعزام و ۱۱ نفر دیگر از مصدومین توسط سه دستگاه آمبولانس برای دریافت درمان‌های تکمیلی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل تحویل داده شدند.

وی تصریح کرد: ۲۸ مصدوم این حادثه شامل ۳ مرد و ۲۵ خانم بودند که به غیر از یک نفر که در بیمارستان سبلان بستری می‌باشد بقیه بعد از اقدام درمانی تکمیلی با وضعیت جسمانی مساعد از بیمارستان ترخیص شده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید