مسمومیت دانش‌آموزان قم مشکوک است

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۲۰
    کد خبر :973133
مسمومیت دانش‌آموزان قم مشکوک است

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با مشکوک خواندن مسمومیت سریالی دانش آموزان قم گفت که دیروز برای هفتمین بار دانش آموزان در قم مسموم شدند.

احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه شنبه) درباره مسمومیت دانش آموزان مدارس قم گفت: مسمومیت دانش آموزان قم مشکوک است و همه دستگاه های امنیتی و انتظامی و بهداشت و درمان و مجموعه کلانتری و آتش نشانی پیگیر هستند که مبدا این مساله را پیدا کنند.

وی ادامه داد: با وجودی که چندین جلسه برگزار شده اما هنوز نتوانستند علتی را برای اطلاع رسانی اعلام کنند و هنوز مبدا این موضوع مشخص نشده است.

این عضو هیات رییسه مجلس اضافه کرد: نظرت مختلفی بیان می شود؛ وزیر آموزش و پرورش به بنده گفت که موضوع درباره استمشاق گاز آمونیاک و دیگری می گوید علت استنشاق دی اکسید کربن است که از سیستم های گرمایشی مدارس است اما هنوز علت قطعی به ما نگفته اند.

امیرآبادی درباره اینکه آیا علت این اتفاق مسائل امنیتی است، اظهار کرد: ما از وزرای بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و اطلاعات برای پاسخ به مجلس سوال کردیم اما درباره بحث های کلی، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و درمانی استان جلسات مستمر داشته و پیگیری می کنند اما هنوز نتیجه قطعی بدست نیامده است.

به گزارش ایسنا، وی گفت که این اتفاق مشکوک است؛ دیروز برای هفتمین بار دانش آموزان در قم مسموم شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید