مسئولان به تیم سپید‌رود توجه ویژه کنند/ باشگاه شرایط مالی مناسبی ندارد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷
    کد خبر :718973

مدیر عامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه منتظر اقدام حامی مالی برای عقد قرارداد و تزریق منابع مالی هستیم، گفت : به دلیل هزینه های بالای مالی امکان انجام همه پروتکل های مبارزه با کرونا برای ما وجود ندارد.

افشین ناظمی با تاکید بر اینکه کرونا بیشترین آسیب را به باشگاه های خصوصی فوتبال وارد کرده است و این باشگاه ها در شرایط مالی مناسبی قرار ندارند، افزود : این بحران ناگهانی آمده و بدون شک آرام آرام و با تدبیر و برنامه ریزی باید آن را مهار کرد تا آسیب‌های به جا مانده حداقلی باشد.

وی با بیان اینکه باشگاه پرطرفدار و ریشه داری همانند سپیدرود بخشی از هویت و تاریخ فوتبال ایران است، تصریح کرد: همانگونه که در تهران پرسپولیس، استقلال، سایپا و پیکان، در اصفهان سپاهان و ذوب آهن ، در تبریز تراکتور و ماشین سازی ، در کرمان چندین تیم مسی و در اهواز فولاد مورد حمایت مستقیم و غیر مستقیم دولت قرار دارد مسئولان به سپیدرود هم توجه ویژه کنند.

مدیر عامل باشگاه سپیدرود با اعلام اینکه متاسفانه کمکی که استاندار گیلان از زمستان پارسال دستور پرداخت‌اش را داده بود تا امروز که اواخر بهار است به باشگاه داده نشده است، گفت : این کمک در زمان خودش بسیاری از مشکلات ما را حل می کرد و طبق وعده ای که دادستان محترم و استاندار دادند در هفته آینده به ما پرداخت خواهد شد تا از شرمندگی بازیکنان بیرون بیاییم.

افشین ناظمی از استاندار، دادستان، معاون سیاسی – امنیتی استاندار، رئیس سازمان برنامه ریزی استان، مدیرکل ورزش و جوانان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت خواست که به کمک سپیدرود بیایند و افزود: ابتدای این هفته جلسه ویژه‌ای برگزار خواهد شد و امیدواریم بتوانیم بتوانیم خبر خوش حل مشکلات سپیدرود را به هواداران اعلام کنیم.

وی تصریح کرد : هزینه تست کرونا برای ما کمرشکن است و باید تمام بازیکنان، کادرفنی و کادر اجرایی تست بدهند و این پایان کار نیست و این تست باید هر هفته تکرار شود و پرداخت این هزینه برای تیم های خصوصی همچون سپیدرود بسیار مشکل است.

به گزارش ایلنا،مدیرعامل باشگاه سپیدرود با تشکر از کمک دادستان و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای انجام تست کرونا از بازیکنان سپیدرود افزود : ادامه یافتن لیگ و تمرینات مجدد هزینه های ما را بالا برده است و برای رعایت پروتکل صادر شده به طور حتم با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

افشین ناظمی در ارتباط با قرارداد همکاری باشگاهش با شرکت ایران کیش و نحوه دریافت مالی سپیدرود در این قرارداد گفت : پیمانکاری که از طرف باشگاه برای این کار اعلام شده به تعهدات خود در قرارداد عمل کرده است و حالا ما منتظر گام بعدی شرکت ایران کیش و نشان دادن حسن نیت شان هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید