مرگ کودک بر اثر پرتاب از سانروف خودرو

  • حوادث
  • جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۱۵
    کد خبر :970217
مرگ کودک بر اثر پرتاب از سانروف خودرو

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: در برخود سه خودرو سواری، سه نفر مصدوم و کودک ۶ ساله از سانروف به بیرون پرت شده و جان می بازد.

سرهنگ مجید صالح پور صبح امروز (۷ بهمن ماه) در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بریک فقره تصادف مقارن در آدرس پل روگذر نایبند شمالی بندرعباس بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل مورد نظراعزامشدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که خودرو پژو۴۰۵ در مسیر شرق به غرب بلوارسدید در حال حرکت بوده، پس از انحراف و برخورد با جدول و تیر روشنایی وسط بلوار وارد مسیر مخالف شده و با دو دستگاه خودرو درحال عبور برخورد می کند.

وی با بیان اینکه علت تامه حادثه رانندگی توسط کارشناسان ترافیکی در حال بررسی است، ادامه داد: تصادف خودرو ۴۰۵ با یکدستگاه خودرو تیگو ۵ و پژو ۲۰۶ رخ می دهد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان گفت: متأسفانه در حین وقوع این سانحه یک کودک ۶ ساله از سانروف خودرو تیگو به بیرون پرت شده و بدلیل شدت جراحات وارده در دم جان می بازد و رانندگان هرسه خودرو مصدوم میشوند که بوسیله آمبولانس اورژانسبه بیمارستان انتقال می یابند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید