مرگ مشکوک کودک معلول در مرکز توانبخشی

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ۹:۵۹
    کد خبر :1013893
مرگ معلول مرکز توانبخشی

چند روز پس از مرگ پسر معلولی که در یک مرکز توانبخشی خصوصی نگهداری می‌شد، پدر او با حضور در دادسرا از مدیر مرکز توانبخشی شکایت کرد.

پدر یک پسر معلول با حضور در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران به بازپرس وحید ناصری گفت: پسر ۱۹ساله ام محمد متین نام داشت. او معلول بود و چند وقتی می‌شد که او را در یک مرکز توانبخشی خصوصی بستری کرده بودم.

وی ادامه داد: معمولا با مرکز در ارتباط بودم و هر مشکلی وجود داشت یا کاری داشتند به من زنگ می‌زدند و اطلاع می دادند. آخرین بار اما حال پسرم بد شده و آنها بدون اطلاع من، پسرم را به بیمارستان انتقال دادند. من وقتی در جریان قرار گرفتم، راهی بیمارستان شدم اما پسرم پس از چند روز که تحت درمان قرار داشت، ناگهان قلبش از تپش ایستاد و جانش را از دست داد.

پدر داغدار اظهار کرد: هرچند علت مرگ را ایست قلبی اعلام کردند اما روی بدن پسرم آثار کبودی، ضرب و جرح و سوختگی وجود داشت و من احتمال می‌دهم در مرکز توانبخشی، بلایی بر سر او آورده‌اند. به همین دلیل از مدیر مرکز شکایت دارم و او را در مرگ پسرم مقصر می‌دانم.

با این شکایت، قاضی وحید ناصری دستور احضار مدیر مرکز به دادسرا و انجام تحقیقات بیشتر را صادر کرده تا اسرار این حادثه رازگشایی شود.

همشهری آنلاین 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید