مرگ عجیب یک کودک 7 ساله بعد از زلزله دیشب تهران

    کد خبر :180060

نجار با اشاره به کشته شدن یک کودک 7 ساله در اثر وقوع زلزله شب گذشته در تهران افزود: در حال بررسی علت مرگ این کودک 7 ساله هستیم و همچنین در پی این حادثه یک تن نیز در ملارد جان خود را از دست داد.

اسماعیل نجار رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در برنامه زنده تلویزیونی اظهار کرد: پس از وقوع زلزله 5.2 ریشتری شب گذشته تهران تاکنون 12 پس لرزه ثبت شده است و بزرگترین آن 2.6 ریشتر قدرت داشت.

وی با اشاره به کشته شدن یک کودک 7 ساله در اثر وقوع زلزله شب گذشته در تهران افزود: در حال بررسی علت مرگ این کودک 7 ساله هستیم و همچنین در پی این حادثه یک تن نیز در ملارد جان خود را از دست داد.

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه یک نفر به دلیل آتش سوزی چادر در شب گذشته مصدوم شد، گفت: در پی وقوع زمین لرزه شب گذشته در استان البرز 56 نفر بر اثر فرار مصدوم شدند.

نجار با بیان اینکه شب گذشته مردم استان‌های تهران و البرز ساعات سختی را پشت سر گذاشتند و با دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم را داشتند، تصریح کرد: توصیه می‌شود مردم آرامش خود را حفظ کنند و همچنان هوشیار باشند.

وی افزود: پس از وقوع زلزله، ستاد بحران در استان‌های زلزله زده تشکیل شد و در این ستاد تصمیم بر تعطیلی ادارات استان‌های تهران، البرز و قم گرفته شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: تمام دستگاه‌های امدادی در حال آماده باش کامل هستند و شب گذشته نیز تمام نیازهای اولیه مردم از جمله سوخت تامین شد.

نجار تصریح کرد: پس از وقوع زلزله تمام نیروهای ارزیاب برای بررسی وضعیت سریعا به سطح شهرهای نامبرده اعزام شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید