مرگ زن کارتن‌خواب در تصادف با خودرو

  • حوادث
  • جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۳۲
    کد خبر :977500
مرگ زن کارتن‌خواب در تصادف با خودرو

یک زن کارتن‌خواب براثر تصادف با خودروی شاسی بلند در شرق تهران جان خود را از دست داد.

چهارشنبه سوم اسفندماه امسال، پرسنل انتظامات یک بیمارستان در شرق تهران در تماس تلفنی با وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک زن جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 102 پاسداران، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، کارشناسان تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی راهی بیمارستان مورد نظر شدند و در سردخانه جسد زن جوان کارتن‌خواب را مشاهده کردند که براثر تصادف فوت کرده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، زن جوان در حال رد شدن از خیابان بوده که یک خودروی شاسی بلند با او تصادف و راننده پس از این حادثه به مکانی نامعلوم متواری شده است؛ همچنین در ادامه مشخص شد، متوفی پس از این تصادف به سمت لاین کندرو پرتاب شده و در آنجا با یک پژو 405 برخورد جزئی داشته است.

کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم، به صحنه وقوع تصادف رفتند و دوربین‌های مداربسته خیابان را برای شناسایی راننده خودروی شاسی بلند هدف بازبینی قرار دادند.

به گزارش تسنیم، با دستور وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تیم جنایی در رابطه با دستگیری راننده خودروی شاسی بلند ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید