مرجانه گلچین:نمی خواهم فقط طنز کار کنم

    کد خبر :142973

مرجانه گلچین که در آخرین کار خود با مجموعه «نفس گرم» در قاب تلویزیون حاضر شد، کارهای دیگری چون دزد و پلیس، دارا و ندار، خوش نشین ها، نقطه سرخط و …. را در کارنامه کاری خود دارد.

وی در گفت وگو با بانی فیلم در خصوص فعالیت های اخیر خود در حوزه تصویر عنوان کرد: من این روزها مدتی است که مشغول سریال آقای شهرام شاه حسینی، به تهیه کنندگی امیرپور رحمانی شده ام؛ مجموعه ۳۰ قسمتی که برای شبکه ۱ در حال آماده شدن است و حدود ۱ ماه و نیم از شروع فیلمبرداری آن گذشته است.

وی در خصوص فضای این مجموعه اضافه کرد: سریال آسمان هوای باران دارد، یک درام اجتماعی است که در آن به معضلات خانواده ها و جوانانی که در بین آن ها هستند، می پردازد، قصه ای که جذاب و دوست داشتنی شده و امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد.

گلچین همچنین درباره حضورش در سریال ها و نقش هایی که با کار طنز فاصله دارند، بیان کرد: مدتی است که من تصمیم گرفته ام که اگر قرار است کار طنز داشته باشم؛ در کنار آن حتما یک سریال یا فیلم جدی هم بازی کنم تا تنها به عنوان بازیگر طنز شناخته نشوم، به همین دلیل در بین انتخاب هایم علاوه بر کمدی ها، فضاهای درام و جدی را هم پذیرفته و در آن حاضر شده ام.

این بازیگر با اشاره به دیگر کارهایی که اماه پخش دارد، یادآور شد: علاوه بر این سریال، به احتمال زیاد برای نوروز مجموعه ۱۵ قسمتی آرماندو را به کارگردانی احسان عبدی پور دارم و همچنین در مجموعه دیگری با عنوان «شب عید» به کارگردانی آقای ایوب آقاخانی حضور دارم. در کنار این ها پیشنهادات زیادی در حوزه تئاتر داشتم و بعد از آزاد شدن زمانم حتما در این حوزه هم فعالیت می کنم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید