مربی تیم ملی بوکس: دستاورد حضور در مسابقات جهانی را در کسب سهمیه المپیک خواهیم دید

  • ورزشی
  • شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱
    کد خبر :584472

اتابک کاراوند در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص شرایط ملی‌پوشان بوکس اظهار داشت: بچه‌ها صبح و بعد از ظهر در حال تمرین هستند و از لحاظ روحی نیز شرایط خوبی دارند. تنها مشکل ما عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی است که تلاش می‌کنیم با برگزاری مسابقات سه رانده داخلی تا حدودی این موضوع را نیز برطرف کنیم.

وی با ابراز رضایت از پیشرفت فنی ملی‌پوشان بوکس گفت: بچه‌ها کاملا تغییر کردند و از لحاظ بدنی به شرایط ایده‌آلی دست یافتند و از لحاظ فنی نیز بار فنی آنها بالاتر رفته است. استکی حتی از لحاظ روحی و روانی نیز روی بچه‌ها کار می‌کند و این موضوع قابل مشاهده است.

مربی تیم ملی بوکس در خصوص پرداخت حقوق به ملی‌پوشان بوکس عنوان کرد: پرداخت حقوق از سوی فدراسیون بوکس اتفاق بسیار خوبی بود. در گذشته بچه‌ها از کار و زندگی خود می‌زدند و در اردو حاضر می‌شدند، اما پس از مدت کوتاهی به خاطر مشکلات مالی نه تنها به جایی نمی‌رسیدند، بلکه اردو را نیز ترک می‌کردند. دریافت حقوق تعهد بچه‌ها به تمرینات و تیم ملی را بالاتر برده است و می‌دانند اگر شرایط فنی خوبی نداشته باشند از تیم ملی حذف خواهند داشت.

کاراوند در پاسخ به این سوال که تیم ملی بوکس با چند بوکسور به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد، گفت: ما از ابتدا قصد داشتیم 7 وزن را به مسابقات جهانی اعزام کنیم، اما شورای برون مرزی با اعزام 5 بوکسور موافقت کرده است. فدراسیون بوکس در حال تلاش و رایزنی است که با همان 7 بوکسور به مسابقات جهانی اعزام شویم. تیم ملی بوکس در این مدت به هیچ رویداد برون مرزی اعزام نشده است و مسابقات جهانی می‌تواند یک میدان خیلی خوب جهت مسابقات کسب سهمیه المپیک باشد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی منتقدان اعتقاد دارند مسابقات جهانی میدانی برای کسب تجربه نخواهد بود، گفت: ما اگر به مسابقات جهانی نیز اعزام نشویم شرایط خوبی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک نخواهیم داشت. ما امیدی به کسب مدال در مسابقات جهانی نداریم و این مسئله نیز به خاطر ضعف و توانایی کادرفنی نیست، بلکه زمان کوتاهی برای آماده‌سازی در اختیار داشتیم و در هیچ رویداد برون مرزی شرکت نکردیم. حضور در مسابقات جهانی تجربه بسیار خوبی برای ملی‌پوشان ما به ارمغان خواهد آورد که دستاورد آن را در مسابقات کسب سهمیه مشاهده خواهیم کرد. مطمئن باشید با این شرایط در مسابقات کسب سهمیه المپیک نتیجه خواهیم گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید