مراسم اربعین شهید محافظ مجلس شورای اسلامی برگزار شد

    کد خبر :59372

مراسم اربعین شهید پاسدار جواد تیموری که در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی به فیض شهادت نائل آمد در غروب شهادت امام صادق(ع) با حضور پرشور مردم، خانواده‌های شهدا و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ مراسم اربعین شهید جواد تیموری پاسدار محافظ مجلس شورای اسلامی که در حادثه تروریستی مجلس در تاریخ 17 خرداد ماه مصادف با دوازدهم ماه مبارک رمضان به شهادت رسید همزمان با غروب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در مسجد قمر بنی هاشم(ع) میدان رسالت تهران برگزار شد.

در این مراسم نورانی که با سخنرانی خطیب توانمند حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی و حضور جمعی از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد، یاد و خاطره شهید جواد تیموری و سایر شهدای حادثه تروریستی مجلس تمامی شهدای ایران اسلامی گرامی داشته شد.

خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دوستان شهید تیموری، همکاران آن شهید و جمع زیادی از مردم در مراسم اربعین شهید جواد تیموری حضور یافته و یاد و خاطره آن شهید والامقام را ارج نهادند.

  پیکر مطهر شهید جواد تیموری که روز 17 خرداد ماه بر اثر حمله تروریستی به مجلس به شهادت رسید روز جمعه 19 خرداد ماه و پس از تشییع توسط نمازگزاران در بهشت زهرا(س) و کنار برادر شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید «جواد تیموری» متولد سال 1370 و از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که مسئولیت حفاظت از مجلس شورای اسلامی را به‌عهده داشت؛ او سال 90 وارد سپاه انصار شد. او اولین شهید مجلس است. برادرش «شهید رضا تیموری» نیز در عملیات مرصاد به‌دست کوردلان منافق به شهادت رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید