برای اطمینان از عدم ابتلا به کرونا؛

مدیران ارشد هواوی قبل از کنگره جهانی موبایل قرنطینه می شوند

    کد خبر :683481

هواوی مدیران ارشد و کارمندان خود را که در کنگره جهانی موبایل شرکت می کنند به مدت ۱۴ روز پیش از آغاز این رویداد قرنطینه می کند تا از عدم ابتلای آنان به ویروس کرونا اطمینان حاصل شود.

هفته آینده مدیران ارشد شرکت هواوی قرنطینه ای ۱۴ روزه را آغاز می کنند تا به شرکت کنندگان در کنگره جهانی موبایل اطمینان دهند از شر ویروس کرونا در امان هستند.

پیش بینی می شود بیش از ۱۰۰ هزار نفر به بارسلونا سفر کنند تا در رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل شرکت کنند. اما نگرانی درباره سلامت افراد در این رویداد سبب شده کسب و کارهای مختلف از شرکت در آن خودداری کنند، حضور کمرنگی داشته باشند یا مدیران ارشد آنها در این نمایشگاه حضور نیابند.

در این میان هواوی از جمله شرکت هایی است که سعی دارد ایمنی را به طور کامل رعایت کند. این شرکت اعلام کرده کارمندان چینی که قرار است در کنگره جهانی ۲۰۲۰ شرکت کنند از مدیران ارشد گرفته تا نمایندگان و کارمندان بخش سرویس به مدت ۱۴ روز قبل از برگزاری کنگره جهانی موبایل وارد قرنطینه می شوند تا تضمین شود آنان به کرونا مبتلا نیستند.

هنوز مشخص نیست این افراد مدت قرنطینه را در کجا می گذرانند. اما به گفته مقامات ایالت کاتالونیا ، تا به حال به هتل های بارسلونا اعلام نشده از آنها به عنوان منطقه قرنطینه برای کارمندان هواوی استفاده می شود.

از سوی دیگر هواوی قصد دارد از کارمندان خود در اروپا نیز کمک بگیرد. سخنگوی این شرکت اعلام کرده است: قرار است بیش از ۱۲ هزار نفر در اروپا و افرادی که در چین حضور نداشته اند و در معرض بیماری کرونا نبوده اند نیز نقش برجسته تری در تمام رویدادهای کنگره جهانی موبایل داشته باشند.

این در حالی است که چند روز قبل شرکت ال جی در بیانیه ای اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل انصراف می دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید