مدل مفهومی مزدا Kai معرفی شد

  • خودرو
  • چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۳۱
    کد خبر :130587

مدل مفهومی مزدا Kai، احتمالا اولین نمایش مزدا از نسل آینده‌ی مدل محبوب مزدا ۳ خواهد بود.

با نزدیک شدن به نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۷، شرکت‌های خودروسازی مختلف، کم‌کم مدل‌های جدید یا مفهومی خود را معرفی می‌کنند؛ شرکت ژاپنی مزدا با معرفی مدل مفهومی کای (Kai)، احتمالا قلب بسیاری از طرفداران مدل‌های هاچبک را به دست آورده است. مدل مفهومی کای، نمایانگر رویکرد جدید طراحی در نسل جدید محصولات مزدا خواهد بود.

 

با نگاه به طراحی کای، می‌توان نمای عضلانی‌تر، گلگیرهای برجسته، چراغ‌های جلوی باریک و جلوپنجره‌ی بزرگ مزدا را تشخیص داد. در نمای ملایم عقب، دیفیوزر، دو سراگزوز و چراغ‌های عقب، یادآور مدل مفهومی RX ویژن هستند. در نمای کابین کای، طرح ساده و بدون هرگونه شلوغی را شاهد هستیم که به نمای داخلی مدل مفهومی ویژن کوپه (Vision Coupe) شباهت دارد. دسته‌ای از عقربه‌ها و نمایشگرهای مختلف در جلوی راننده قرار دارد؛ دسته‌دنده با یک طرح ساده در کنسول مرکزی دیده می‌شود و سیستم فرمان مرکزی و صوتی نیز در داشبورد باریک قرار داده شده است.

 

تیم مهندسی مزدا با معرفی مدل مفهومی کای از وجود تجربه‌ی سواری راحت و بی‌صدا به همراه عملکرد قابل قبول، در محصولات آینده‌ خبر می‌دهد. مزدا ۳ که مدل مفهومی کای طراحی و ابعادی نزدیک به آن دارد، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین محصولات مزدا در بازار است. اگر ویژگی‌ها و خصوصیات مدل مفهومی کای در نسل بعدی مزدا ۳ استفاده شود، بدون شک مزدا ۳ جدید، یکی از مورد انتظارترین محصولات آینده‌ی این شرکت ژاپنی خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید