مددجویان کمیته امداد چقدر مستمری می گیرند؟

    کد خبر :646204
مددجویان کمیته امداد چقدر مستمری می گیرند؟

مجید الهی راد گفت: مستمری خانواده یک نفره ۵۳ هزار نفر، خانواده دو نفره ۶۰ هزار تومان، خانواده سه نفره ۷۱ هزار تومان، خانواده چهار نفره ۸۲ هزار تومان و ۵ نفره به بالا ۱۰۰ هزار تومان می‌گیرند. این مددجویان غیر از مستمری واریزی افزایش یارانه را نیز به این صورت دارند: خانواده یک نفره ۱۰۸ هزار تومان، خانواده دو نفره ۲۱۵ هزار تومان، خانواده سه نفره ۲۸۹ هزار تومان، خانواده چهار نفره ۳۸۴ هزار تومان و خانواده پنج نفره ۴۱۶ هزار تومان افزایش یارانه می‌گیرند.

مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، درباره اقدامات کمیته امداد در سال جاری گفت: در حوزه مشارکت‌های مردمی سال گذشته کمک‌های خیرین در خراسان شمالی بیش از ۶۱ میلیارد بوده که در حوزه‌های مختلف اکرام ایتام زکات صدقات کمک کردند.

 

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: میزان صدقات مردم در خراسان شمالی نیز بسیار مورد توجه است و سال گذشته ۴ میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان صدقه در خراسان شمالی جمع آوری شده است.

 

الهی راد در ادامه بیان کرد: امسال هم در زمینه صدقه بالغ بر ۳ میلیارد تومان در ۷ ماه نخست سال جاری جمع آوری شده که امیدواریم تا پایان سال به عدد مشخص شده برسیم.

 

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه درباره میزان مشارکت مردمی این استان افزود: ۴۵ میلیارد مجموع مشارکت مردمی در ۷ ماهه نخست سال ۹۸ بوده و در زمینه زکات هم ۱۰ میلیارد تومان در ۷ ماه ۹۸ جمع آوری شده است.

 

الهی راد در ادامه بیان کرد: در این استان ۶ هزار ۶۹ کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت داریم. هزار و ۴۰۰ بیمار صعب العلاج نیز داریم که از این تعداد ۳۰۰ بیمار زمین گیر داریم که علاوه بر تامین هزینه های درمان ماهانه ۱۵۰ هزار تومان نیز برای هزینه نگهداری به آن‌ها داده می‌شود.

اعطای ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان

 

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال صندوق امداد ولایت ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان نیازمند و آسیب پذیر داده است. این تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان نیازمند و آسیب پذیر در قالب اشتغال، وام و جهیزیه و … پرداخت شده است.

اعزام ۸۱۵ نفر از دانش آموزان ودانشجویان به اردو‌های تربیتی

 

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه درباره اردو‌های فرهنگی و زیارتی کمیته اظهار کرد: در کمیته امداد اردوهای مختلفی برای خانواده‌ها پیش بینی کرده ایم و در این ارود‌ها مطالب آموزشی زیادی برای آن‌ها پیش بینی شده است. از ابتدای سال جاری هزار و ۸۴۰ نفر از مددجویان تحت پوشش به اردو‌های زیارتی و فرهنگی اعزام کردیم و ۸۱۵ نفر از دانش آموزان ودانشجویان اردو‌های تربیتی اعزام شدند.

اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه در ۷ ماهه نخست سال جاری

 

الهی راد در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری هزار نفر از مددجویان کمیته نیز از کانون‌های فرهنگی استفاده کرده اند. در ۷ ماه سال گذشته هزار و ۶۰۲ سری جهیزیه با اعتبار ۵ میلیارد پرداخت شده و امسال هم ۶۰۰ سری جهیزیه را در ۷ ماه با اعتبار ۲ میلیارد پرداخت کردیم.

اهدای ۳ میلیون تومان کم هزینه ازدواج به صورت بلاعوض

 

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی درباره کمک هزینه ازدواج گفت: به هر زوج ۳ میلیون تومان کم هزینه ازدواج به صورت بلاعوض پرداخت می‌کنیم. به مددجویانی که در سیل ابتدایی سال آسیب دیدند به هر خانوار ۱۰ میلیون بلاعوض داده ایم.

 

الهی راد درباره میزان مستمره مددجویان گفت: مستمری خانواده یک نفره ۵۳ هزار نفر، خانواده دو نفره ۶۰ هزار تومان، خانواده سه نفره ۷۱ هزار تومان، خانواده چهار نفره ۸۲ هزار تومان و ۵ نفره به بالا ۱۰۰ هزار تومان می‌گیرند. این مددجویان غیر از مستمری واریزی افزایش یارانه را نیز به این صورت دارند: خانواده یک نفره ۱۰۸ هزار تومان، خانواده دو نفره ۲۱۵ هزار تومان، خانواده سه نفره ۲۸۹ هزار تومان، خانواده چهار نفره ۳۸۴ هزار تومان و خانواده پنج نفره ۴۱۶ هزار تومان افزایش یارانه می‌گیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید