مدارس تهران از فردا به صورت حضوری است

    کد خبر :985260
مدارس تهران از فردا به صورت حضوری

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: مدارس، مراکز و فضاهای آموزشی تهران از روز دوشنبه ١۴ فروردین به شکل حضوری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهر تهران امروز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همزمان با ١۴ فروردین، بازگشایی دوباره مدارس بعداز تعطیلات نوروز و آغاز آموزش حضوری در مدارس، مراکز و فضاهای آموزشی، با تاکید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و همکاری مدیران مناطق و مدارس، تمام مراکز آموزشی، پرورشی و تربیتی، در فضایی شاد و ایمن باز می‌شود و مدارس آماده حضور پرشور دانش‌آموزان هستند.

بر این اساس، طبق اعلام مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران یکی از رویکردهای نوین آموزش و پرورش پایتخت در سال جدید در خصوص ایجاد فرصت‌های متنوع یاددهی و یادگیری، طراحی و خلق مدارس تاب‌آور است که می‌تواند به رشد خلاقیت، مدیریت استرس، رشد هوش هیجانی و مهارت‌محوری در دانش‌آموزان و همکاران کمک کند.

به همین منظور به دلیل تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت و همچنین، ایام مبارک ماه رمضان، آماده‌سازی و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس پس از تعطیلات نوروز به صورت کاملا حضوری با برنامه‌های شاد و متنوع در دستور کار قرار گرفته است و تمام مدارس آماده ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به دانش‌آموزان عزیز هستند.

به گزارش ایلنا، گفتنی است، مناطق نوزده‌گانه آموزش و پرورش شهر تهران با مشارکت همکاران فرهنگی، اولیاء و دانش‌آموزان در فرآیند پاکسازی، زیباسازی و شاداب‌سازی محیط فیزیکی مدارس متناسب با بهار و رمضان اقدام کرده‌اند و مدارس پذیرای حضور پرشور دانش آموزان عزیز و همکاران ارجمند هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید