مخالفت کمیسیون فرهنگی با احیای سازمان جوانان

    کد خبر :535922

بازرس مجمع ملی جوانان کشور با بیان اینکه گستردگی حوزه ورزش وزارت ورزش و جوانان موجب قرار گیری جوانان در زیر سایه ورزش شده است، از نمایندگان مجلس خواست تا به لایحه احیای سازمان ملی جوانان رای مثبت دهند.

علی یزدان پناه احمدآبادی  با اشاره به بررسی لایحه تفکیک وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر تاکید حضور جوانان در عرصه‌های مختلف، از نمایندگان مجلس می‌خواهیم به این لایحه رأی مثبت دهند، این درحالیست که بعد از رأی مثبت کمیسیون اجتماعی به این لایحه، کمیسیون فرهنگی با آن مخالفت کرده است.

وی با بیان اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مستلزم استقلال حوزه جوانان است، اظهار کرد: گستردگی حوزه ورزش وزارت ورزش و جوانان موجب قرارگیری جوانان در زیر سایه ورزش شده است، به همین دلیل به نظر می‌رسد جداسازی حوزه جوانان و احیای سازمان ملی جوانان برای انجام فعالیت تخصصی و توانمند سازی جوانان ضروری است.

به گزارش ایسنا،عضو هیأت رئیسه مجمع ملی جوانان با بیان اینکه حضور جوانان در عرصه‌های مختلف می‌تواند راهگشا باشد اظهار کرد: حضور پرشور و داوطلبانه سازمان‌های مردم نهاد جوانان در کمک رسانی به سیل زدگان، برگ زرینی را برای حوزه جوانان رقم زد.

وی در ادامه افزود: رونق تولید تنها با تلاش و کوشش جوانان شکل خواهد گرفت و مطالبه‌ آنان برای ساختاری مستقل به جهت هماهنگی و ساماندهی بیشتر، بحق و منطقی است.

یزدان پناه در پایان با تقدیر از نمایندگان مجلس در تصویب لایحه منع بکارگیری بازنشستگان و محدودیت سنوات نمایندگی گفت: امیدواریم نمایندگان این مسیر را با رأی قاطع برای احیای سازمان ملی جوانان تکمیل کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید