مخالفت مجلس با تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه پیشگیری و نظارت بر کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی

    کد خبر :482665
آسیب های اجتماعی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای عده‌ای از همکاران خود برای تشکیل کمیسیون ویژه پیشگیری و نظارت بر کاهش آسیب‌های اجتماعی با اولویت خانواده مخالفت کردند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز تقاضای عده‌ای از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه پیشگیری و نظارت بر کاهش آسیب‌های اجتماعی با اولویت خانواده را مورد بررسی قرار داده و در نهایت با آن مخالفت کردند.

پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از متقاضیان، بیان کرد: بحران ورود آسیب‌های اجتماعی با شکل‌گیری رفتارهایی که از هنجارهای جامعه عبور می‌کنند در دو دهه اخیر به یکی از چالش‌های با اهمیت تبدیل شده است. مقام معظم رهبری نیز با تاکید بر کاهش روند آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق، مفاسد اخلاقی و اجتماعی را جزو اولویت‌ها دانسته و تاکید کردند که برای رفع آنها تقسیم کار ملی انجام شود.

وی در ادامه داد: نباید غفلت کنیم که اکنون رسانه‌های بیگانه و دشمنان ایران مسائل اجتماعی کشور ما را هدف گرفته‌اند و با القای رویکردهای منفی دنبال بروز آشوب در این حوزه می‌باشند که به تبع حوزه مرتبط با زنان، جوانان و خانواده به علت اثربخش بودن بیشتر مورد توجه قرار دارد و لذا ضرورت این است که به هنگام برای این مهم چاره‌ای اندیشید.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: یکی از اهداف کمیسیون ویژه پیشگیری و نظارت بر کاهش آسیب‌های اجتماعی با اولویت خانواده به منظور رصد و پایش علل عدم اثربخشی نظام قوانین و برنامه موجود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید