محمد عباسی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور شد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۳۰
    کد خبر :897850
محمد عباسی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور شد

احمد وحیدی وزیر کشور طی حکمی، محمد عباسی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور منصوب کرد.

وحیدی امروز دوشنبه در آئین معارفه معاون وزیر و رییس جدید سازمان امور اجتماعی کشور گفت : دکتر عباسی فردی انقلابی، شناخته شده و دارای سوابق مهم مدیریتی است، امیدوارم در مسوولیت کلیدی در سازمان اجتماعی کشور هم منشا خدمات و اقدامات ارزنده ای باشد.

وی افزود: مسوولیت های پیشین عباسی با مسوولیت جدید وی تناسب دارد و انتظار می رود که تجارب گذشته عباسی در وزارتخانه تعاون و ورزش و جوانان به پیشبرد اهداف تعیین شده در سازمان اجتماعی کشور کمک کند.

وی حوزه اجتماعی را یکی از پایه های قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: با وجود اینکه مردم در انتخابات ممکن است به یک جریان فکری رای بدهند، اما دلدادگی و وابستگی آنان به انقلاب و آرمان های بلند آن همیشگی است و این حوزه خدمات شایانی به نظام از دوران دفاع مقدس گرفته تا امروز داشته و در زمان حاضر به شکل کمک های مومنانه و گروههای جهادی و در اقصی نقاط کشور در حال خدمت رسانی به مردم است.

اجتماع سالم، ارزشمند و مقتدر شرط پایداری جوامع

محمد عباسی رییس جدید سازمان امور اجتماعی کشور هم در این آیین گفت: جامعه، دولت و مجموعه‌ای پایدار خواهد بود که اجتماعی سالم، ارزشمند و مقتدر داشته باشد.

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی در همه کشورها مورد تاکید است، افزود: انقلاب الهی و اسلامی ایران بر مبنای اجتماع بزرگ، وحدت آفرین و حضور و مشارکت مردم شکل گرفته و این نقش، همواره مورد تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بوده است.

محمد تقی رستم‌وندی که به مدت ۶ سال عهده دار این مسوولیت بود هم در این مراسم، گزارشی از عملکرد سازمان امور اجتماعی کشور ارائه داد.

به گزارش فارس، محمد عباسی تاکنون مسوولیت هایی همچون وزیر تعاون و وزیر ورزش و جوانان، عضویت در هیات رییسه مجلس شورای اسلامی را داشته است و با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید