محمدی: امام(ره) به مسئولین همیشه با مردم بودن را توصیه کرده‌اند

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۱۶
    کد خبر :30238

یک نماینده مجلس با بیان اینکه «امام(ره) همواره به مسئولین توصیه کرده‌اند که با مردم باشند و با مردم زندگی کنند» گفت: ایشان به مسئولین توصیه کردند که هیچگاه ابرقدرت‌ها را در امور داخلی دخالت ندهند و حتی در روابط بین‌الملل نیز ملاک‌های خوبی را مدنظر داشتند که منطبق بر مبانی دینی بوده است.

داوود محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امام(ره) پس از ائمه اطهار یکی از شخصیت‌های بی نظیر تاریخ اسلام بوده اند، به مسائل نگاه همه جانبه‌ای داشته اند و در حوزه های مختلف فلسفه، اخلاق، عرفان و علم مطالعات بسیاری انجام داده بودند.

وی تصریح کرد: امام(ره) با دانشی که داشتند توانستند به انقلاب جهت دهند و به پیروزی برسند، ایشان در بیانات خود همه افراد اعم از طلاب، سیاست مداران، جوانان و … را مورد خطاب قرار دادند و به آنها توصیه هایی را داشته اند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: با مردم بودن و همراه مردم و مانند آنها زندگی کردن همواره مورد تاکید ایشان قرار داشت.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین بیان کرد: یکی از توصیه هایی که امام(ره) به مسئولین داشتند این بود که عزت و قدرت کشور را حفظ کنید. نظام ما باید در جهان، مستقل و از اعتبار خاصی برخوردار باشد و تحت سلطه دیگران قرار نگیرد ضمن این که ابرقدرت‌ها را در امور داخلی نباید دخالت داد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم همه مسئولین به توصیه های امام(ره) توجه داشته و یکبار دیگر وصیت نامه ایشان را مطالعه کنند چراکه بسیاری از نکاتی که فرموده اند، راه‌گشاست.

وی در پایان اظهار کرد: آنچه که امام(ره) همواره به آن تاکید داشته اند منطبق بر مبانی دینی بوده است و همین عامل توانسته دستاوردهای بسیاری را به همراه داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید