محمدیان: فکر می‌کردم شانس المپیک ندارم، برنمی‌گشتم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ۹:۰۰
    کد خبر :647517

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: اگر سر سوزنی فکر می‌کردم شانس حضور در المپیک را نخواهم داشت، بعد از 4 سال به تشک کشتی برنمی‌گشتم.

محمدحسین محمدیان در گفت‌وگو با فارس درباره بازگشتش به میادین بعد از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت گفت:‌ خوشبختانه در اولین رقابت رسمی که به میدان رفتم موفق به کسب مدال طلا در مسابقات ارتش‌های جهان شدم که امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم.

 

وی درباره رقابت با مدعیان وزن 97 کیلوگرم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک توکیو گفت: در این 4 سال حتی یک روز هم نشد که تمرین نداشته باشم. در 6 ماه آخر محرومیت نیز با قدرت و شدت بیشتری تمرینات را پیگیری کردم تا با قدرت پا به میادین بگذارم که خوشبختانه در قهرمانی کشور نتیجه خوبی گرفتم و بعد از آن نیز در ارتش‌های جهان قهرمان شدم.

 

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان تصریح کرد:‌ خوشبختانه مسابقات لیگ را هم با قهرمانی به پایان رساندیم و حالا تمام فکر و ذکرم حضور موفق در جام تختی است. سعی می‌کنم با آمادگی کاملی در این مسابقات روی تشک بروم.

 

محمدیان در پاسخ به این سؤال که متأسفانه در مسابقات جهانی موفق به کسب سهمیه المپیک نشدیم و ادامه کار را برای این موضوع را چطور می‌بیند، گفت: مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم. تمام تلاشم را می‌کنم در جام تختی نتایج قابل قبولی را بگیریم و بتوانم به دوبنده تیم ملی نزدیک‌تر شوم.

 

وی در خصوص اینکه با توجه به حضور مدعیان داخلی چقدر شانس حضور در المپیک را برای خود قائل است، گفت: اگر سر سوزنی فکر می‌کردم شانس حضور در المپیک را نخواهم داشت بعد از 4 سال به تشک کشتی برنمی‌گشتم. با تمام انرژی و قوا گام به میدان می‌گذارم که نه تنها حضور در المپیک بلکه برای کسب یک مدال خوشرنگ به میدان بروم.

 

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان خاطر نشان کرد: برای تمام حریفانم در المپیک نیز برنامه دارم؛ حتی سعداله‌یف و اسنایدر. امیدوارم ابتدا بتوانم نماینده ایران در این مسابقات شوم و سپس با کسب مدالی خوشرنگ از این میدان مهم خاطرات تلخ گذشته را به فراموشی بسپارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید