محصول جدید “بی‌ام‌‌و” در فرانکفورت

    کد خبر :94205

 

در مدل I3s این خودرو شاهد ویژگی سامانه تعلیق اسپورت که خودروی الکتریکی را 0.4 اینچ یا 10 میلی‌متر به زمین نزدیکتر می‌کند.

بی‌ام‌و مدل i3 الکتریکی خود را ارتقاء داده و یک مدل اسپورت را به خط تولید خود اضافه کرده است.

به گزارش بازتاب  به نقل از عصر ایران، قرار است خودروی i3 بی‌ام‌و برای اولین بار در سال 2017 به نمایش درآید. این مدل‌ها که در اصل مدل‌های 2018 این خودرو به شمار می‌آیند، ظاهری اسپورت‌تر پیدا کرده و ضربه‌گیرهای بازطراحی شده در جلو و عقب مجهز شده‌اند. ظاهر این خودرو پهن‌تر شده و ضربه‌گیر نمای جلو به شکل حرف U انگلیسی سرتاسر عرض خودرو را پوشانده است. این سپر U شکل در قسمت وسط نازک و بخش‌های جانبی پهن‌تر شده‌اند.

اما در مدل I3s این خودرو شاهد ویژگی سامانه تعلیق اسپورت که خودروی الکتریکی را 0.4 اینچ یا 10 میلی‌متر به زم نزدیکتر می‌کند.

گلگیرهای براق و بلند چرخ‌های عقب، حدود 1.6 اینچ (40 میلی‌متر) پهن‌تر از مدل‌های استاندارد بی‌ام‌و i3 طراحی و قالب‌ریزی شده‌اند. خودرو در مدل استاندارد با چرخ‌های 20 اینچی و با طراحی دو رنگ در بدنه ارائه خواهد شد. با این اعداد خودرو در مجموع 0.5 اینچ نیز از اسلافش پهن‌تر است.

بی‌ام‌و i3s قدرتمندترین خودروی این مدل تا به امروز محسوب محسوب می شود و قدرتی معادل 184 اسب‌بخار دارد. مدل‌های استاندارد این کلاس توانی حدود 170 اسب‌بخار دارند. گشتاور این خودروها نیز در مدل های مختلف بین 269 و 249 نیوتن‌متر می‌رسد. براساس محدودیت‌های سرعت، قدرت و گشتاور در خودروسازان آلمان، بی‌ام‌و i3s بهبود 40 درصدی را از خود نشان می‌دهد. خودرو برای رسیدن به شتاب صفر تا 100 کیلومتر به به 6.8 ثانیه زمان نیاز دارد و می‌تواند با بیشینه سرعت 96 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه دهد.

داده‌های اولیه از بی‌ام‌و‌ i3s نشان می‌دهد که این خودرو با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی حدود 156 کیلومتر را بپیماید. یک موتور 2 سیلندر بنزینی برد حرکتی این خودرو را 140 کیلومتر افزایش می‌دهد تا مجموع حرکت خودرو به 290 کیلومتر برسد.

هر دو خودرو با چراغ‌های تمام LED و با دو رنگ جدید ارائه خواهند شد. تریم‌های پارچه- چرم و رنگ‌های شاد و خنثی نیز در فضای داخلی خودرو دیده می‌شوند.

این خودرو قرار است در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش در بیاید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید