اپل 13 سپتامبر محصولات متنوعی معرفی می کند/ از آیفون 14 تا ایرپادز پرو 2

    کد خبر :910927

اپل هر سال نسل جدیدی از محصولات خود بخصوص سری آیفون را ماه سپتامبر معرفی می‌کند. سال جاری نیز چنین بوده و باید در انتظار رونمایی چندین دستگاه دیجیتالی از جمله سری آیفون 14 در کنار ساعت هوشمند اپل واچ سری 8 باشیم.

بازتاب- طبق گزارش تازه بدست آمده، اپل می‌خواهد در روز 13 سپتامبر رویداد آنلاین معرفی خود را برگزار کند. در این رویداد محصولاتی چون سری آیفون 14، اپل واچ سری 8 و هدفون بی سیم ایرپادز پرو 2 معرفی می‌شوند.

این گزارش می‌گوید چهار مدل آیفون 14 از جمله آیفون 14، 14 مکس، 14 پرو و 14 پرو مکس در کار است. دو مدل نخست مشخصات رده پایین‌تری نسبت به دو مدل پرو دارند. گفته شده نسخه‌های پرو با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، باتری بیشتر، پردازنده A16 بایونیک و برخی دیگر عرضه خواهند شد اما مدل‌های ساده همچنان پردازنده A15 بایونیک تنها کمی ارتقایافته، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و برخی دیگر را در خود حفظ خواهند کرد.

در سوی دیگر گفته شده سه ساعت هوشمند هم در کار است و بی شک یکی از آنها اپل واچ سری 8، دیگری اپل واچ SE جدید و مدل سوم نامشخص است. بنابراین پیدا نیست که عضو سوم ساعت اپل برای سال 2022 چه خواهد بود. در انتها هم باید به ایرباد بی سیم ایرپادز پرو 2 اشاره کرد که با قابلیت لغو نویز از طراحی بهینه و بهتری نسبت به نسل قبل برخوردار خواهد بود.

جزئیات بیشتر و دقیقی در دست نیست، بنابراین باید منتظر ماند تا کوپرتینویی‌ها در آینده نزدیک محصول خود را معرفی و در بازار عرضه کنند. بی شک با معرفی در روز 13 سپتامبر تا اواخر همان ماه نیز این دستگاه‌ها عرضه خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید