محرومیت 20 روزه خسروی به دلیل استوری

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۰۹
    کد خبر :1069753
خسروی

علی خسروی، عضو کمیته داوران پس از انتشار برخی استوری‌ها در صفحه مجازی خود، با دستور موقت کمیته اخلاق ۲۰ روز محروم شد.

او پس از حضور در جلسه کمیته اخلاق در رابطه با این موضوع اظهار داشت: با توجه به حکم موقتی که کمیته اخلاق برای بنده صادر کرد و توسط سایت فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی شد، امروز به این کمیته مراجعه و با رییس آن جلسه‌ای برگزار کردم‌.

خسروی اضافه کرد: اسدی‌مقدم اعلام کرد طبق کدهای اخلاقی فیفا بازنشر فحاشی‌ها و استوری‌های اینجانب در چند روز گذشته یک کار غیرحرفه‌ای بوده است‌. من هم در پاسخ گفتم در این چند روز از سوی هواداران منتسب به تیم‌های مختلف خیلی در فشار مجازی بودم‌. تلفن، فضای اینستاگرام و واتس آپ من مورد حمله قرار گرفت و با اعلام آدرس محل زندگی و کارم احساس خطر کردم. من هم مجبور شدم آنها را بازنشر کنم‌.

عضو کمیته داوران تاکید کرد: حرفی ندارم که این کار طبق کدهای اخلاقی فیفا مشکل دارد. در روزهای اخیر به دلیل درگذشت مرحوم حسین خوشخوان درگیر مربوط به تشییع وی بودم و واقعا از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم. با ناراحتی این استوری‌ها را منتشر کردم‌. پس از ۴۵ سال کار داوری متوجه شدم این اقدام حرفه‌ای نبوده و نمی‌خواهم هیچکس را از خود دلخور کنم‌.

خسروی عنوان کرد: از تمام افرادی که من کلماتی گفتند گذشت می‌کنم ولی از کسانی که از من دلخور شده‌اند، دلجویی می‌کنم. استقلال را با حجازی‌ها و پورحیدری‌ها و پرسپولیس را با علی پروین‌ها، صفر ایرانپاک‌ها و حسین کلانی‌ها می‌شناسم. من یک فرد کاملا فوتبالی هستم و اگر چند روز هم در فوتبال استراحت کنم برای خودم خوب است.

وی ادامه داد: البته بدانید اهل بی‌احترامی کردن به هیچکس نیستم‌ و در این چند روز هم استوری‌هایی منتشر کردم که قبول دارم این کار به عنوان عضو کمیته داوران حرفه‌ای نبود.

عضو کمیته داوران تصریح کرد: افرادی که در این مدت به من و خانواده‌ام فحاشی کردند، پرونده‌شان از طریق قوه قضائیه و دادگاه‌ها پیگیری و به زودی احضار می‌شوند. پرونده آنها امروز در دادگاه تشکیل شد. از افرادی هم که بابت رفتار من دلخور شدند، دلجویی می‌کنم‌ اما فقط از خودم دفاع کردم‌.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید